شهر خبر

مربی تیم ملی تکواندو نوجوانان: مسابقه درون اردویی ملاک انتخاب ملی پوشان است

مربی تیم ملی تکواندو نوجوانان: مسابقه درون اردویی ملاک انتخاب ملی پوشان است

همدان- ایرنا- مربی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشور گفت: در پایان اردوی آماده‌سازی به میزبانی همدان اقدام به برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی می‌کنیم تا ترکیب تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی مشخص شود.

«بهزاد خداداد» روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور در همدان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از برپایی اردوی آماده‌سازی در همدان نیز مسابقات انتخابی در تهران برگزار کردیم که در نهایت ۳۰ تکواندوکار انتخاب و به اردوی همدان دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه فرصت چندانی تا شروع مسابقات جهانی باقی نمانده است، افزود: ۴۰ روز تا مسابقات جهانی فرصت داریم و تلاش ما آماده‌سازی تکواندوکاران برای حضور قدرتمند در این مسابقات است.

مربی تیم ملی تکواندو نوجوانان: مسابقه درون اردویی ملاک انتخاب ملی پوشان است

خداداد با بیان اینکه مرحله بعدی اردوی ملی پوشان در تهران برگزار می‌شود ابراز امیدواری کرد با آمادگی کامل راهی مسابقات جهانی شویم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

وی با قدردانی از میزبانی شایسته همدان در برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور گفت: ارتفاع بسیار خوب همدان از سطح دریا بهترین شرایط را برای تمرین هوازی و آمادگی ملی پوشان مهیا ساخته است.

اردوی تیم‌های ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان پسر و دختر کشور هم اکنون به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برپا شده است.

سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان ۱۱ تا ۱۶ مرداد ماه امسال در صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد.