شهر خبر

چهارمین نشست مشترک مدیران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده برگزار شد

چهارمین نشست مشترک مدیران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده برگزار شد

چهارمین نشست مشترک دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با مدیران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی متقی‌فر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان مدتی است که نشست‌های مشترکی را با مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده آغاز کرده که امروز چهارمین نوبت این نشست‌ها با تعداد دیگری از مدیران این مراکز و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی متقی‌فر مدیرکل این دفتر برگزار شد.

متقی‌فر در این نشست که امروز در ساختمان جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، پس از استماع صحبت های مدیران این مراکز گفت: پیشنهادات و ایده های خوبی مطرح شد و امیدوارم با کمک شما بتوانیم در حوزه تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده گام های خوبی را برداریم.

وی با تاکید بر تخصصی شدن مشاوره ازدواج و خانواده، تصریح کرد: باید تلاش کنیم این تخصصی شدن عمق پیدا کند و مراکز ما بتوانند به صورت تخصصی برای این حوزه تلاش کنند.

متقی‌فر در پایان خطاب به مدیران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده گفت: امیدوارم با پیشنهادات و دیدگاه‌های کارشناسی شما بتوانیم در این حوزه گام‌های درست و محکمی برداریم و از این فرصت که برای پیشبرد اهداف در اختیار داریم به خوبی استفاده کنیم.

تبیین و تدوین سرفصل‌های آموزشی مورد نیاز برای مراکز مشاوره، افزایش تعداد و سرعت صدور مجوز مراکز، تدوین یک پروتکل واحد آموزشی، ایجاد یک بستر آنلاین برای ارائه خدمات مراکز، برگزاری نشست‌های منطقه ای با مراکز مشاوره برای بهره مندی از اساتید با تجربه سایر استان‌ها، راه‌اندازی سامانه جامع برای مراکز مشاوره غربالگری شده و استفاده از ظرفیت تبلیغات صدا و سیما و شهرداری‌ها برای معرفی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده به مردم از مهمترین پیشنهادات و موضوعات مطروحه در این نشست بود.

01

انتهای پیام