شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هنرمند

عباس هنرمند انتصاب صالحی به مدیریت موسسه و روزنامه اطلاعات را تبریک گفت

عباس هنرمند انتصاب صالحی به مدیریت موسسه و روزنامه اطلاعات را تبریک گفت

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در پیامی انتصاب دکتر سیدعباس صالحی را به مدیریت موسسه و روزنامه اطلاعات تبریک گفت و برای وی در مسیر پیش‌رو آرزوی توفیق کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس هنرمند، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، در پیام تبریک انتصاب دکتر صالحی به مدیریت موسسه و روزنامه اطلاعات، ابراز اطمینان کرده وی با دانش، تجربه، منش و سوابق درخشان خود، به خوبی از عهده ایفای این مسئولیت و اجرای رهنمودهای حکمت‌آمیز مقام معظم رهبری در حکم انتصاب، بر خواهد آمد.

متن این پیام تبریک به شرح زیر است؛

جناب آقای دکتر سیدعباس صالحی

سلام علیکم

روزنامه وزین اطلاعات، در دوره مدیریت مرحوم حجت‌الاسلام دعایی، به نمادی از چندصدایی و رواداری نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه فرهنگ تبدیل شد؛ چنانکه این روزنامه در سالهای پس از انقلاب، همانطور که رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب جنابعالی تبیین فرمودند، همواره سلایق بخشی از مردم، نخبگان و نیروهای معتقد به نظام را نمایندگی کرده و وجود آن ضروری بوده است.

بیش از سه دهه مدیریت عالمانه مرحوم دعایی در اطلاعات، باقیات صالحاتی است که در تاریخ مطبوعات کشور با نام آن فقید سعید به یادگار خواهد ماند. ادامه دادن این راهِ ارزشمند، مسئولیتِ خطیری است که با تصمیم داهیانه رهبر معظم انقلاب امروز بر دوش جنابعالی قرار گرفته است و اطمینان دارم با دانش، تجربه، منش و سوابق درخشانی که از شما سراغ داریم، به خوبی از عهده ایفای این مسئولیت و اجرای رهنمودهای حکمت‌آمیز مقام معظم رهبری در حکم انتصاب، بر خواهید آمد.

ضمن عرض تبریک، برای جنابعالی در مسیر مهم پیش رو، آرزوی توفیق دارم.

با احترام

انتهای پیام