شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#تعداد

ایمان عالمی در گفتگو با خبر ورزشی:

الکس نوری شرایط سرمربیگری در استقلال را ندارد/ این آقا باید بداند به چه تیمی می آید!

پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به اینکه شناخت چندانی از الکساندر نوری ندارم تنها موضوعی که در رابطه با آن می توان گفت این است که امیدوارم بداند به چه تیمی و با چه تعداد طرفداری خواهد آمد.

الکس نوری شرایط سرمربیگری در استقلال را ندارد/ این آقا باید بداند به چه تیمی می آید!

ایمان عالمی، بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره احتمال حضور الکساندر نوری مربی دورگه ایرانی آلمانی در کادر فنی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

با مطرح شدن نام سرمربی دورگه برای هدایت تیم استقلال نظرتان در این باره چیست؟

من شخصاً شناخت چندانی از الکساندر نوری ندارم و فقط شنیده ام که سال گذشته فصل ناموفقی را در یونان داشته .

البته نوری ۱۵ هفته بیشتر سرمربی تیم کاوالا نبوده است؟

به هر حال قطعاً ساختار اصلی تیم کاوالا توسط او مهیا شده بوده و در نهایت کسی که به جای او آمده هم نتوانسته تیم یونانی را در جدول دسته دوم نگه دارد. اما معمولاً حضور مربیان خارجی در تیم استقلال با حرف و حدیث های زیادی همراه است.

چطور؟

معمولاً تعریف و تمجیدهایی در ارتباط با برخی افراد می شود ولی باید دید این افراد وقتی بر سرکار می آیند چه دستاوردی خواهند داشت! مهم ترین نکته این است که بداند به چه تیمی می آید.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

قطعا الکساندر نوری در هر تیمی بوده به اندازه استقلال طرفدار نداشته است. او باید بداند در استقلال کارش به مراتب دشوارتر از دیگر تیم هاست. شاید تیم‌های دیگر هوادارانی چند صد هزار نفری یا یک میلیونی یا دو میلیونی داشته باشند اما استقلال حداقل ۲۰ تا ۳۰ میلیون نفر طرفدار دارد. مهم این است که یک ایرانی کنارش باشد.

چه کسی برای این کار خوب است؟

نمی دانم! اما یک ایرانی که به مسائل لیگ فوتبال ایران و حواشی تیمی مثل استقلال آشنا باشد باید او را همراهی کند. او از اروپا می آید و سیستم کار در اروپا با ایران به مراتب متفاوت است. فکر می کنم نوری شرایط مناسبی برای قبول سرمربیگری استقلال را ندارد. ای کاش گزینه های داخلی مانند نکونام که نخواست به استقلال بیاید مورد نظر باشگاه قرار می گرفتند. امیدوارم در نهایت تصمیم اشتباهی در رابطه با استقلال گرفته نشود.

الکس نوری شرایط سرمربیگری در استقلال را ندارد/ این آقا باید بداند به چه تیمی می آید!

به خاطر نتایج فصل پیش رو؟

بله قطعاً! استقلال فصل قبل قهرمان شده و حیف است چنین تیمی با این نفرات و این تاکتیک خوبی که در تیم جا افتاده از بین برود.

اما قبول دارید استراماچونی هم وقتی به استقلال آمد کارنامه آنچنانی نداشت؟

البته او قبل سابقه قهرمانی در سری آ ایتالیا همراه با اینتر میلان را داشت. در رده های پایه موفقیت‌های خوبی در ایتالیا به دست آورده بود و بعد از چند وقت که در استقلال بود تیم را خوب شناخته و توانست نتیجه بگیرد. من کاری با شخص ندارم اما آرزوی قلبی من این است که هر کسی به استقلال می آید بتواند فضایی به وجود بیاورد تیم نتیجه بگیرد.

در رابطه با فصل نقل و انتقالات صحبتی ندارید؟

با توجه به شروع مسابقات از اواسط مردادماه فکر می‌کنم استقلال امسال با توجه به اینکه مشکلی هم به لحاظ بودجه ندارد، بتواند نفرات مورد نظرش را به خوبی جذب کند. امیدوارم مدیران باشگاه بدانند با توجه به فشردگی مسابقات در فصل پیش رو که همراه با جام جهانی است، باید حداقل در هر پست بین دو تا سه بازیکن همتراز داشته باشند.

بدنسازی چطور؟

قطعاً باید بدنسازی تیم استقلال در فصل تمرینی پیش رو بسیار خوب باشد که بتوانند از پس مسابقات فشرده لیگ و جام حذفی بربیایند.