شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جام‌جهانی#بسکتبال#بازیکنان

حدادی: برای قضاوت زود است/ با پیروزی در پنجره سوم صعودمان به جام‌جهانی راحت‌تر می‌شود

حدادی: برای قضاوت زود است/ با پیروزی در پنجره سوم صعودمان به جام‌جهانی راحت‌تر می‌شود

تهران- ایرنا- ملی پوش مطرح بسکتبال ایران با اشار به دیدارهای پیش‌روی این تیم گفت: برای قضاوت کردن زود است و باید به کادرفنی و بازیکنان زمان داد تا به هماهنگی مطلوب برسند. دو بازی مهم داریم که باید با پیروزی رسیده تا صعودمان به جام‌جهانی راحت‌تر شود.

حامد حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و مدتی است با کادر مدیریتی و فنی جدید کار می‌کنیم. در ابتدای راهی هستیم که نیازمند زمان و مدیریت است و برای همین باید به مجموعه تیم، فرصت کافی داد تا به هماهنگی لازم برسد.

وی ادامه داد: اردوها و تمرینات به خوبی دنبال می‌شود،‌ دو بازی مهم در این پنجره داریم و در صورت برتری صعودمان راحت‌تر می‌شود. بازی برابر قزاقستان و سوریه مهم است و باید در این دو دیدار پیروز شویم. شرایط تیم هم خوب است و بازیکنان با تدابیر جدید کادر فنی به مرور تمرینات می‌پردازنند.

این ملی‌پوش بسکتبال کشورمان در واکنش به تغییرات اعمال شده در مجموعه بسکتبال یادآور شد: برای رسیدن به موفقیت نمی‌توان به یک عامل متکی بود و مجموعه‌ای از اتفاقات و عوامل در آن دخیل هستند. باید از همه افرادی که تاکنون برای موفقیت بسکتبال ایران تلاش کردند، تشکر کنم. الان هم تیم جدید با جدیت به کار خود ادامه می‌دهد و در صدد این است که بسکتبال روی نوار موفقیت گام بردارد.  

حدادی در مورد حضور و نقش سعید ارمغانی سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران تاکید کرد: تمرینات خوب و با نشاطی را در دستور کار داشته و روی نظم هم تاکید بسیار دارد. فعلا در حال تمرین هستیم و برای قضاوت کردن خیلی زود است. باید فرصت داد تا تیم به هماهنگی رسیده و در مسابقه خودش را نشان دهد. اینکه کادر فنی چه بخواهد و بازیکنان هم بتوانند این خواسته‌ها را در زمین اجرایی کنند، مهم است و امیدوارم در ۲ دیدار پیش رو این مساله را به خوبی انجام دهیم.

وی در خصوص عدم حضورش در پنجره قبلی، گفت: به شخصه دوست داشتم که در کنار تیم باشم اما شرایط چین به گونه‌ای بود که این فرصت مهیا نشد. مدت قرنطینه در این کشور متفاوت با سایر نقاط جهان بود و خروج و ورود محدودیت‌هایی داشت که کار را خیلی سخت می‌کرد،‌ البته بسکتبال به یک فرد یا بازیکن متکی نیست و کار گروهی را می‌طلبد و همه در موفقیت‌های آن سهیم هستند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی و در دیداری خارج از خانه ۱۰ تیر به مصاف قزاقستان می‌رود و ۱۳ تیر نیز میهمان سوریه است.