شهر خبر

سرمربی تیم ملی تکواندو دختران: ۱۰ ملی پوش نوجوان عازم مسابقات جهانی می‌شوند

سرمربی تیم ملی تکواندو دختران: ۱۰ ملی پوش نوجوان عازم مسابقات جهانی می‌شوند

همدان- ایرنا- سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر کشور گفت: ۱۰ ملی پوش منتخب اردوی آماده‌سازی در ترکیب نهایی نوجوانان دختر کشورمان عازم مسابقات جهانی خواهند شد.

«فاطمه صفرپور» روز سه شنبه در حاشیه اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر در همدان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور شناسایی برترین‌ها برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های جهانی، مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی در هر ۲ بخش نونهالان و نوجوانان در گروه دختران در خانه تکواندو برگزار شد و ۳۰ تکواندو کار در نهایت برگزیده شدند.

وی اضافه کرد: ۳۰ تکواندوکار منتخب حاضر در این اردو از برترین‌های کشور هستند که در نهایت ۱۰ نفر به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

صفرپور خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی پس از ۲ سال وقفه به دلیل کرونا برگزار می‌شود اما امیدوارم با جنگندگی و خودباوری ملی پوشان بتوانیم باز هم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

وی بیان کرد: تیم ملی نونهالان دختر ایران برای حضوری پرقدرت در پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان اردوی خود را در همدان برپا کرده و این اردو ۲ هفته ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر کشور یادآور شد: برای نخستین بار در همدان اردوی تیم ملی برپا شده است و امیدوارم این اردو در پیشرفت تکواندو این شهر نیز تاثیرگذار باشد.

اردوی تیم‌های ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان پسر و دختر کشور هم اکنون به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برپا شده است.