شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#انقلابی

کیهان به نقل از ماشاءالله شاهمرادی‌زاده بازیگر و کارگردان سینما نوشت: تنظیم‌کنندگان بیانیه برای تحریک نیروهای نظامی و امنیتی نامرد و بی‌شرافت هستند و از یکایک نهادهای قضایی، امنیتی، روحانیون و سینماگران انقلابی می‌خواهم که به میدان آمده و یک بار برای همیشه تو دهانی محکمی به این یاوه‌گویان بزنند.

به گزارش هنر ام‌روز، کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخر ماه» افزود: برخی حوادث مانند حادثه متروپل آبادان باعث می‌شود برخی افراد به ظاهر دوست و در باطن دشمن ماهیت شیطانی خود را رو می‌کنند و یکی یکی خود را نشان می‌دهند!

این سینماگر اظهار داشت: سینمای سیاه و چرک امروزی که به ظاهر اسم سینمای اجتماعی روی آن گذاشته‌اند در واقع ساخته و پرداخته همان دشمنان نظام اسلامی و انقلاب اسلامی و ایران و قرآن است!
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: باعث شرمساری است که انقلابی‌های سینما خانه‌نشین شدند و معاندین میدان‌دار! من نمی‌دانم مسئولان چرا اجازه چنین رفتاری را به این افراد
می‌دهند؟
شاهمرادی‌زاده در پایان افزود: من امیدوارم یکایک انسان‌های انقلابی وارد میدان شوند و از هویت اسلام و ایران اسلامی دفاع کنند و پاسخ این افراد را که هدف‌شان ایجاد آشوب و تشتت در جامعه است را بدهند.

منبع: خبرآنلاین