شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#بازی دوستانه#تیم فوتبال

حریف ۱۰۰ ساله آبی اناری‌ها در نخستین دیدار دوستانه مشخص شد

حریف ۱۰۰ ساله آبی اناری‌ها در نخستین دیدار دوستانه مشخص شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بارسلونا در چارچوب اولین بازی دوستانه پیش از فصل، به مصاف تیم اونیواسپورتیوا اولوت می‌رود؛ ‌ آخرین دیدار دوستانه ۲ باشگاه در سال ۱۹۸۰ انجام شده بود.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، این بازی دوستانه که قرار است در تاریخ ۲۲ تیرماه (۱۳ جولای) در ورزشگاه مونیسیپال دو اولوت و قبل از تور تیم بارسا به آمریکا برگزار شود، نخستین دیدار دوستانه ۲ باشگاه از سال ۱۹۸۰ خواهد بود که آخرین بازی، با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع بارسا به پایان رسید.

تارنمای «موندو دپورتیوو» درباره این بازی دوستانه نوشت: این دیدار دوستانه به مناسب صد سالگی تیم اولوت انجام می‌شود و شاگردان ژاوی هرناندز با تیمی روبرو خواهند شد که اخیراً در فوتبال سلطنتی اسپانیا به پله دوم صعود کرده است. ضمن اینکه بازی با اولوت اولین بازی تابستانی کاتالان‌ها است.

به نوشته این تارنما، بارسلونا ۶ روز پس از این بازی برای انجام تور پیش فصل راهی آمریکا می‌شود و قرار است سه بازی برابر تیم‌های رئال مادرید، یوونتوس و کلوب آمریکا انجام دهد. ‌

موندو دپورتیوو یادآور شد: پیش فصل بارسلونا از تاریخ ۱۳ تیرماه (۴ جولای) با انجام آزمایش‌های پزشکی و برگزاری اولین جلسه تمرینی آغاز می‌شود.