شهر خبر

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس عنوان کرد؛

ارجاع سئوالات از وزیر بهداشت به صحن علنی مجلس

ارجاع سئوالات از وزیر بهداشت به صحن علنی مجلس

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از عدم اقناع سه نماینده از پاسخ‌های وزیر بهداشت و ارجاع سئوالات به صحن علنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا شیخی، با اشاره به حضور وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان، گفت: برخی سوالات دامنه منطقه‌ای و استانی و برخی هم دامنه ملی داشت که در مورد سوالات منطقه‌ای به وزیر برای رسیدگی و پیگیری مهلت داده شد.

وی افزود: البته در مورد برخی سوالات ملی هم پس از بحث و گفت گوهای صورت گرفته مقرر شد سوالات به صحن علنی برای بررسی ارجاع شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: یکی از سوالات در مورد گرانی تعرفه‌های دندانپزشکی و خدمات تمام شده برای مردم مطرح شد که نماینده سوال کننده از پاسخ‌های وزیر قانع نشد بنابراین سوال به صحن علنی برای بررسی ارجاع شد.

شیخی یادآور شد: سوالات دیگر در مورد چرایی واکسیناسیون اجباری و ارائه نتایج تحقیقات در مورد عوارض واکسن بود که بعد از پاسخ‌های وزیر و عدم اقناع نمایندگان سوال کننده سوالات برای بررسی به صحن ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: همچنین در این نشست مشکلات صنایع دارویی مطرح و مقرر شد وزیر بهداشت برای رفع مشکلات آنها تلاش و همچنین کمیسیون پیرو مصوبه دیروز مبنی بر برگزاری نشستی با رئیس جمهور برای بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان به این موضوع هم ورود کند.