شهرخبر

تیراندازی خونین در زرند به خاطر اختلافات ملکی

تیراندازی خونین در زرند به خاطر اختلافات ملکی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اشاره به وقوع یک مورد تیراندازی مسلحانه دو خودرو در این شهرستان در پی نزاع و خصومت های شخصی، گفت: در رابطه با این موضوع سه متهم دستگیر شده اند و احتمال افزایش تعداد متهمان نیز وجود دارد.

اسماعیل بلوچ زاده با اشاره به این مطلب که در این تیراندازی از اسلحه شکاری ساچمه‌ای استفاده شده است، ادامه داد: متاسفانه در جریان این حادثه دو نفر از عابران پیاده محل وقوع به دلیل اصابت ساچمه به بدن خود دچار جراحت شده اند و خوشبختانه حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.

وی اختلافات ملکی را دلیل اصلی این نزاع و تیراندازی دانست و تاکید کرد: متهمان دستگیر شده در این ماجرا سابقه نزاع های دیگری را در رابطه با همین موضوع داشته اند و بررسی های تکمیلی در این زمینه در دست انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب زرند برخود قاطع و بازدارنده با عاملان این گونه حوادث را از اولویت های دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد افراد به دلایل مختلف، موجب رعب و وحشت مردم شده و نظم عمومی جامعه را خدشه دار نمایند.

وی یادآور شد: رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده های مهم در دستور کار دادستانی زرند قرار دارد و از این رهگذر تلاش می شود تا ضمن برخورد قاطع با متخلفان، از تکرار چنین مسائلی نیز پیشگیری گردد.