شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#یارانه

یارانه چه کسانی قابل برداشت نیست؟

از آنجایی که یارانه خرداد ماه از امشب ساعت ۲۴ بیست و یکم خرداد ماه قابل برداشت خواهد بود اما هنوز افرادی هستند که برداشت یارانه برایشان ممکن نیست.

یارانه چه کسانی قابل برداشت نیست؟

به گزارش سلام نو، حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ ها گفت: افرادی که در سامانه حمایت درخواست بازبینی مجدد را داده بوند و یارانه مرحله ۱۳۵ به حساب آنها واریز شده بود و به حالت مسدود بود کماکان حالت مسدودی را خواهند داشت تا بررسی های وزارت تعاون نهایی شود.

ثبت‌نامی‌های جدید یارانه چه مراحلی را طی کنند؟

طی روز جاری بود که اعلام شد امکان برداشت مرحله ۱۳۶ یارانه پرداختی هدفمندسازی یارانه‌ها از امشب فراهم خواهد شد، بر این اساس خانوارهایی که تا امروز یارانه دریافت می‌کردند و یا اینکه به‌دلیل اعتراض به دهک‌بندی مجدداً مشمول دریافت یارانه شده بودند، امکان برداشت یارانه خرداد ماه را که تا پیش از این در حساب آنها قرار گرفته بود خواهند داشت.

بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که یکی از دلایل مهم تداوم زمان ثبت‌نام یارانه‌ها این است که عده بسیار زیادی از مشمولین همچنان نسبت به ثبت‌نام اقدام نکردند.

در زمان حاضر به این دلیل که فرآیند ثبت‌نام به‌صورت کامل طی نشده است امکان ارائه اطلاعات جزئی وجود ندارد اما از مجموع حدود ۵ تا ۶ میلیون نفری که مشمول ثبت‌نام در سامانه هدفمندسازی یارانه‌ها بودند، تعداد بسیار کمی نسبت به ثبت‌نام اقدام کردند و همین مسئله سبب طولانی شدن زمان ثبت‌نام شده است. / تجارت نیوز