شهر خبر

رقابت‌های تنیس روی میز کرواسی/ حذف هدایی و صعود عالمیان

رقابت‌های تنیس روی میز کرواسی/ حذف هدایی و صعود عالمیان

تهران- ایرنا- نوشاد عالمیان با برتری برابر حریف هنگ‌کنگی به دور بعد مسابقات تنیس روی میز کرواسی صعود کرد و امیرحسین هدایی با شکست مقابل رقیبب از رومانی به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، مسابقات wtt کانتندر تنیس روی میز زاگرب با حضور چهار نماینده از ایران از ۲۳ تا ۲۹ خرداد به میزبانی کرواسی در ۲ جدول مقدماتی و اصلی در حال برگزاری است.

امین احمدیان در اولین دیدار جدول مقدماتی با نتیجه ۳ بر یک مقابل کوئیک با رنکینگ ۲۰۰ جهان از سنگاپور پیروز شد و به دور دوم مقدماتی راه یافت. نماینده کشورمان سه‌شنبه با خلید دارنده رنکینگ ۱۱۰ جهان از مصر روبرو می‌شود.

در ادامه سروش امیری نیا در اولین دیدار جدول مقدماتی با قبول شکست ۳ بر صفر در مقابل کارلو روسی با رنکینگ ۲۳۶ دنیا از کشور ایتالیا از دور مسابقات کنار رفت.

نوشاد عالمیان، امیر حسین هدایی در دور اول جدول مقدماتی با قرعه استراحت روبرو شدند.

نوشاد عالمیان در دور دوم به مصاف پک نام دارنده رنکینگ ۳۵۶ دنیا از هنگ کنگ رفت و با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت.

گیم اول ۱۲ بر ۸ به سود نوشاد خاتمه یافت، گیم دوم نیز نماینده کشورمان ۱۱ بر ۸ به برتری رسید، در گیم سوم نماینده هنگ کنگ ۱۱ بر ۸ ورزشکار کشورمان را شکست داد و در گیم چهارم عالمیان با حساب ۱۱ بر ۶ به برتری دست یافت و به مرحله بعد صعود کرد.

در ادامه، امیر حسین هدایی با حساب ۳ بر یک در مصاف با حریفی از رومانی متقبل شکست شد و از دور مسابقات کنار رفت.

هدایی تنها در گیم دوم موفق شد ۱۲ بر ۱۰ مقابل حریف خود به برتری دست یابد و در گیمهای اول، سوم و چهارم با نتایج ۱۱ بر ۴، ۱۱ بر ۹ و ۱۱ بر ۶ مغلوب حریف خود شد و از دور رقابت‌ها حذف شد.