شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تیم ملی

کلهر: الان زمان خوبی برای ایجاد تغییرات در تیم ملی نیست/ پرسپولیس با یک مهاجم گلزن تکمیل می‌شود

کلهر: الان زمان خوبی برای ایجاد تغییرات در تیم ملی نیست/ پرسپولیس با یک مهاجم گلزن تکمیل می‌شود

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد در شرایط فعلی ایجاد تغییرات در تیم ملی نه تنها نمی‌تواند به تیم کمک کند بلکه این احتمال وجود دارد که نتیجه‌ای عکس داشته باشد.

محمود کلهر، پیشکسوت فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دیدار اخیر تیم ملی برابر الجزایر که به شکست ایران منجر شد، اظهار داشت: تیم ملی در این دیدار نمایش مطلوبی را از خود ارائه نکرد. در طول این دیدار آن چیزی که کاملا مشخص بود این موضوع بود که تیم از نظر هماهنگی مشکلات زیادی دارد، ضمن این که کار انتقال توپ در خطوط مختلف به خوبی صورت نمی گرفت تا در نهایت این مسئله باعث شود ملی پوشان از شرایط آرمانی دور باشند و در این بازی شکست بخورند.

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع مهم که تیم ملی به بازی‌های تدارکاتی بیشتری نیازمند است، افزود: آن چه مسلم است این است که ضعف و قوت های تیم ایران در بازی های تدارکاتی مشخص می شود. تیم ملی به خاطر مسائلی از جمله تحریم ها برای برگزاری بازی های تدارکاتی به مشکل خورده و این مسئله به ضرر ماست. امیدوارم در مسیر باقی مانده تا شروع جام جهانی بتوانیم با تیم های بیشتر و حریفان قدرتمندی بازی دوستانه و تدارکاتی برگزار کنیم تا با آمادگی بالایی برای حضور در جام جهانی روانه قطر شویم.

505

پیشکسوت فوتبال در خصوص هجمه‌هایی که به تیم ملی به خصوص کادر فنی تیم وارد شده در مورد بحث ایجاد تغییرات احتمالی در کادر فنی گفت: نتایج بازی های تدارکاتی نباید مبنای تصمیم گیری در این خصوص باشد. تا شروع جام جهانی فرصت زیادی نداریم و در این زمان محدود به اعتقاد من تغییرات نه تنها نمی تواند به ما کمک کند بلکه می تواند نتیجه ای معکوس داشته باشد. به نظر من هم مردم، هم مسئولان و هم پیشکسوتان فوتبال در شرایط فعلی باید از تیم ملی حمایت کنند و اگر انتقادی هم وجود دارد باید در فضای آرام، بدون تنش و ایجاد حاشیه برای تیم ملی مطرح شود.

کلهر در ادامه در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به خبرنگار برنا گفت: با جذب پورعلی گنجی، بیرانوند، اسماعیلی فر و همین طور تمدید ستاره های فصل قبل به نظرم پرسپولیس تا به امروز حضور موفقی در نقل و انتقالات داشته و می تواند با تیم کامل و قدرتمندی راهی فصل بعد شود. در ادامه نیز کادرفنی و مدیریت باید به گونه ای عمل کنند که حاشیه به تیم وارد نشود تا در نهایت با استارتی پرقدرت شاهد تکرار قهرمانی های پرسپولیس در فصل بعد باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ادامه همکاری با چهره‌هایی مثل سیدجلال حسینی و رامین رضاییان تاکید کرد: سیدجلال هنوز هم یکی از بازیکنان خوب و تاثیرگذار است و می تواند حداقل یک فصل دیگر برای پرسپولیس موثر باشد و ذخیره مطمئنی برای پرسپولیس در فصل بعد به شمار بیاید، ضمن این که رامین هم جزو مهره ای خوب است و نشان داده می تواند در سمت راست خیال پرسپولیس را راحت کند . امیدوارم در مورد این دو بازیکن با تجربه بهترین تصمیم اتخاذ شود.

کلهر در پایان این گفت‌وگو در مورد نیازهای بعدی پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: به نظرم با اضافه شدن بازیکنان جدید و حفظ ستاره ها در اکثر خطوط شرایط تیم مطلوب است و با جذب یک مهاجم ششدانگ، پرسپولیس برای فصل آینده تکمیل خواهد شد.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام