شهرخبر

اولین تصاویر از مصدومان انفجار بزرگ در یک کارخانه کربنات سدیم | افزایش چشمگیر آمار مصدومان

آخرین وضعیت مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد اعلام شد.

آتشسوزی

به گزارش همشهری آنلاین، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: وضعیت مصدومان حادثه نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد فارس، ۱۰۱ مصدوم داشته که به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند.

دکتر مهرداد شریفی افزود: مصدومان این حادثه بیشتر در زمینه های تنفسی آسیب دیدند که با کمک تیم های درمانی و پرسنل بیمارستان در حال دریافت خدمات هستند.

به گفته این مقام مسئول، بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد با تمام امکانات و تجهیزات در حال ارائه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه است و این مرکز درمانی با ۱۰۰ تخت بیمارستانی دیگر برای مصدومان احتمالی، در حالت آماده باش است.

وی همچنین ادامه داد: خوشبختانه تاکنون موردی از فوت ناشی از این حادثه گزارش نشده و تمامی مصدومان در وضعیت مطلوبی به سر می برند.

۱۱۲ مجروح درپی حادثه آتش‌سوزی کارخانه فیروزآباد

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس نیز گفت: حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد تاکنون ۱۱۲ مصدوم به دنبال داشته است. همچنین ۱۴ آمبولانس اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به محل حادثه اعزام شده است.

محدودیت ترافیکی برقرار است؟

جانشین رئیس پلیس راهور استان فارس خبر داد: محدودیت‌های تردد خودرو که به دلیل مشکل آلایندگی ناشی از حادثه‌ کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد اعمال شده بود، لغو شد و وضعیت ترافیکی به حالت عادی برگشت.