شهر خبر

برنامه ویژه یحیی در نقل و انتقالات تکمیل شد!/ بازیکن سپاهان یک امضا تا پرسپولیسی شدن

تیم پرسپولیس بعد از خرید یک بازیکن از سپاهان به دنبال جذب گزینه‌های دیگری از این باشگاه است.

برنامه ویژه یحیی در نقل و انتقالات تکمیل شد!/ بازیکن سپاهان یک امضا تا پرسپولیسی شدن

خط دفاع پرسپولیس با جدایی شجاع خلیل زاده و بعد از آن حسین کنعانی زادگان در فصلی که گذشت به یکی از نقاط ضعف سرخ‌ها تبدیل شد و بازیکنان جایگزین یحیی گل محمدی در این پست عملکرد خوبی نداشتند به همین دلیل سرمربی پرسپولیس برای تقویت تیمش در این پست برنامه‌های ویژه ای را در نقل و انتقالات تابستانی دنبال کرده و تا اینجا موفق به جذب بیرانوند، پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر و احمدی شده و به فکر گزینه‌های دیگری نیز برای خط دفاعی است.

بعد از توافقات ابتدایی و تا مرز امضای قرارداد با سروش رفیعی، اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که این باشگاه با گئورگی گولسیانی نیز به توافق نهایی دست یافته تا بتوان دو انتقال بعدی این را از اصفهان متصور بود.

یحیی گل‌محمدی که در فصل گذشته و تا روزهای پایانی لیگ برتر نیز تغییرات عمده و سریالی را در قلب دفاعی تیمش داشت، اکنون با جذب مرتضی پورعلی‌گنجی، قصد دارد دیگر مدافع میانی تیمش را نیز از سپاهان و اصفهان به تیم پرسپولیس بکشاند و گولسیانی را زوج این مدافع ملی‌پوش کند.

در اینباره گفته می‌شود توافقات نهایی با این مدافع گرجستانی از پنج فصل پیش وارد فوتبال ایران شد و سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن، نساجی و سپاهان را در کارنامه دارد و باید دید مذاکره و عقد قرارداد نهایی طرفین چه زمانی به سرانجام خواهد رسید.