شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت ورزش#وزارت ورزش و جوانان

پولادگر: فدراسیون تنیس نمره قبولی دارد

پولادگر: فدراسیون تنیس نمره قبولی دارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون تنیس از نگاه من، نمره قبولی می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد پولادگر در مجمع فدراسیون تنیس اظهار کرد: از نظر من فدراسیون تنیس به دلیل بستن سال مالی در پایان اسفند سال ۱۴۰۰ و برگزاری اولین مجمع فدراسیونی در سال جاری، نمره قبولی می‌گیرد.

رئیس مجمع سالیانه تنیس در ادامه، در خصوص بودجه و درخواست دکتر داوددعزیزی برای حل مشکل مالیاتی فدراسیون‌های ورزشی گفت: سال گذشته فدراسیون تنیس ۱۲۰ درصد از بودجه وزارت و ۲ برابر از کمیته ملی المپیک دریافتی بودجه داشته که اتفاق خوبی است. در رابطه با بحث مالیات باید این موضوع را مطرح کنم که اگر از سال اول، اداره دارایی و بخش مالیاتی در خصوص عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی به فدراسیون‌ها تذکر می‌داد، طی این سال‌ها این مشکل انباشت نمی‌شد و فدراسیون‌ها با این معضل دست به گریبان نبودند.

او ادامه داد: مالیات شوخی‌بردار نیست. اداره مالیات در مقابل آن سکوت نمی‌کند اما متاسفانه به دلیل سکوت چند ساله، این مشکل به فاجعه بزرگ تبدیل شده و در صورتی‌که از ابتدا این تذکرات داده می‌شد، مشکل در سال‌های بعد تکرار نمی‌شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه حتی در این مدت رییس مجامع در این خصوص دقت عملی نداشتند و حسابرس در گزارش‌ها به آن اشاره و یا تذکر ندادند. موارد پیچیده‌ای به وجود آمده که باعث شده این مشکل برای اکثر فدراسیون‌ها پیش بیاید و امیداورم این مشکل به زودی برطرف شود.

۲۵۷ ۲۵۸