شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

نخستین پارک علم و فناوری بخش کشاورزی فردا افتتاح می‌شود

نخستین پارک علم و فناوری بخش کشاورزی فردا افتتاح می‌شود

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی از افتتاح نخستین پارک علم و فناوری بخش کشاورزی خبر داد و گفت: تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها جایگاه و نقش ویژه‌ای در بخش کشاورزی دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «اسماعیل قادری فر» روز دوشنبه در همایش نقش تشکل‌های بخش کشاورزی و صنعت غذایی کشور در گام دوم انقلاب که به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در سالن خوشه  وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، افزود: تشکل‌های بخش کشاورزی مصرف‌کننده اصلی توان شرکت‌های دانش‌بنیان و ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بخش کشاورزی هستند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر این باور است که رسوخ نوآوری در کشاورزی، صنعتی‌سازی کشاورزی و ارتقای بهره‌وری اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه بخش خصوصی کشاورزی با حمایت و پشتیبانی بخش دولتی فعالیت کند.

وی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی در کشور گفت: اقدامات بسیاری در  زمینه حفظ امنیت غذایی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

وی اضافه کرد: برای استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، اولین پارک علم و فناوری بخش کشاورزی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایرنا، همایش نقش تشکل‌های بخش کشاورزی و صنعت غذایی کشور در گام دوم انقلاب که به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با حضور نمایندگان تشکل‌ها، اتحادیه و تعاونی‌های مختلف این بخش برگزار شد و در پایان از تعدادی از تشکل‌ها تقدیر به عمل آمد.