اظهارات یحیی در مورد نقل و انتقالات این فصل پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی در مورد نفرات مدنظر خود پس از جلسه با رضا درویش اظهار داشت:‌ لطفا در مورد نفرات نپرسید جلسه خاصی هم نداشتیم من فقط به باشگاه آمدم تا ببینم امور نقل و انتقالات پرسپولیس به کجا رسیده است.

وی در خصوص اینکه آیا از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس راضی بوده، گفت:‌کار را خوب شروع کردیم اما باید خوب هم ادامه داد کار ما تازه شروع شده و شتاب خوبی در نقل و انتقالات داشتیم اما بحث برخی بازیکنان متوقف شده است باید برای جذب نفرات مقدار تلاش بیشتری داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال ادامه همکاری‌اش با حمید مطهری پس از جدایی داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور از کادر فنی این تیم گفت: متأسفانه با فنایی و رحیم‌پور قطع همکاری کردیم شرایطی به وجود آمد که خودم هم شرمنده آنها شدم.در مورد ادامه همکاری و کاری که پیش‌رو داریم اجازه بدهید مقداری جلوتر برویم. با نفرات دیگری برای حضور در کادرفنی صحبت شده و خبر خواهد آمد.

اظهارات یحیی در مورد نقل و انتقالات این فصل پرسپولیس

گل‌محمدی درباره اخبار مطرح شده نسبت به بازیکن خارجی به پرسپولیس توضیح داد:‌گفتم در مورد نفرات صحبت نکنید.

وی در خصوص آخرین وضعیت احسان پهلوان توضیح داد:‌گفتم در مورد نفرات نپرسید تمام هم و غم ما این است که تیم خوبی ببندیم و شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره زمان آغاز اردوی پیش‌فصل این تیم پاسخ داد: بستگی به برنامه‌ریزی‌ها دارد فکر می‌کنم لیگ برتر از حدود 20 مرداد شروع می‌شود اما ما از 5، 6 هفته قبل تمرینات خود را آغاز می‌کنیم.

وی در مورد احتمال برگزاری اردوی خارجی تیمش گفت: هنوز صحبتی در این مورد نشده و برنامه‌ریزی نداشتیم.