شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اسکار

ویل اسمیت از عضویت در آکادمی اسکار استعفا داد!

در این مقاله قصد داریم به بررسی این که چرا ویل اسمیت به مجری برنامه زنده تلویزیونی سیلی زد بپردازیم و همچنین درباره بخشی از زندگی نامه شخصی، اطلاعات جالبی را با شما به اشتراک بگذاریم. مطمئنا شما هم جزو افرادی هستید که فیلم‌های بسیار زیبای ویل اسمیت را دیده‌اید. با ما همراه باشید.

ویل اسمیت از عضویت در آکادمی اسکار استعفا داد!

به گزارش سلام نو، ویل اسمیت هنرمند و خواننده سرشناس آمریکایی در پی مراسمی که برای اسکار امسال برنامه ریزی شده بود با سیلی زدن به صورت مجری برنامه در ضبط زنده تلویزیونی حاشیه‌های بسیار زیادی را برای خودش به وجود آورد. پس از این حادثه ویل اسمیت عضویت در آکادمی اسکار استعفا داد. در این مقاله قصد داریم به بررسی این که چرا ویل اسمیت به مجری برنامه زنده تلویزیونی سیلی زد بپردازیم و همچنین درباره بخشی از زندگی نامه شخصی، اطلاعات جالبی را با شما به اشتراک بگذاریم. مطمئنا شما هم جزو افرادی هستید که فیلم‌های بسیار زیبای ویل اسمیت را دیده‌اید. با ما همراه باشید.

ویل اسمیت کیست؟

ویل اسمیت بازیگر، تهیه کننده فیلم و همچنین خواننده رپ آمریکایی است که جوایز گوناگونی مانند جوایز گلدن گروپ و جوایز اسکار را در سال‌های اخیر به دست آورده است. ویل اسمیت توانست چهار جایزه گرمی را در سال‌های اخیر برای خودش به ثبت رساند. جالب است که بدانید در سال ۲۰۱۳ اسمیت به‌عنوان پولسازترین ستاره جهان معرفی شد. اسمیت در آوریل ۲۰۰۷ توسط نیوزویک با عنوان قدرتمندترین بازیگر هالیوود شناخته شد. ویل اسمیت فیلم‌های بسیار زیادی بازی کرده است و فیلم‌های او تا سال ۲۰۱۹ با قیمت بیش از ۹ میلیارد دلار در گیشه جهانی به فروش رسیده است.

شاهکارهای هنری ویل اسمیت چه فیلم‌هایی بوده است؟

اگر بخواهیم درباره شاهکارهای هنری ویل اسمیت صحبت کنیم و بازی کردن در نقش بوکسور محمد علی در فیلم علی و دلال سهام کریس گاردنر در فیلم جستجوی خوشبختیار جمله شاهکارهای وی محسوب می‌شوند که او را نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد کردند. جالب است که ویل اسمیت در فیلم درام شاه ریچارد برنده جایزه گلدن گلوب و در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

جریان سیلی زدن ویل اسمیت در برنامه تلویزیونی چه بوده است؟

در ۲۷ مارس ۲۰۲۲ در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار بعد از اینکه کریس راک کمدین آمریکایی که جزو یکی از مجریان برنامه نود است، از ویل اسمیت در وسط برنامه تلویزیونی زنده سیلی خورد. جریان از این قرار بود که همسر ویل اسمیت یعنی جیدا پینکت به دلیل بیماری دچار کم پشت شدن موهای سر شده بود و مجری تلویزیونی وقتی که با این موضوع شوخی کرد با عصبانیت ویل اسمیت شد و اسمیت در حضور هزار نفر در استودیو به وی سیلی زد. کسانی که در این مراسم حضور داشتند ابتدا تصور کردند که این کار بخشی از شوخی مجری تلویزیونی بوده است، اما پس از دیدن عصبانیت اسمیت متوجه شدند که موضوع کاملا جدی بوده است. پس از این حادثه ویل اسمیت از حاضرین موجود در استودیو عذرخواهی کرد و چند روز بعد نیز از کریس راک به خاطر رفتار ناشایستش در برنامه تلویزیونی معذرت خواهی کرد و این در صورتی بود که پلیس اداره لس آنجلس اعلام کرده بود که مجری تلویزیونی از وی شکایت نکرده بود. به دنبال این اتفاقات و حواشی‌های مربوط به آن ویل اسمیت در دو آوریل ۲۰۲۲ از آکادمی اسکار استعفا داد.

سیلی زدن ویل اسمیت به مجری تلویزیونی چه عواقبی را در پی داشت؟

در پی این حوادث و حواشی‌ها نت فیلیس و سونی پیکچرز اینترتیمنت پروژه‌های فعلی خود را با ویل اسمیت معلق کردند.