شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین#قیمت
سقوط بیت کوین به سطح 20000 دلار و اتریوم به 1000 دلار؛

پیش بینی شوکه کننده سرمایه گذار بزرگ از قیمت بیت کوین و اتریوم!

کدخبر: 501500
پیتر شیف ، یکی از سرشناس ترین منتقدان بیت‌کوین و دنیای رمزارزها ، طرفدار طلا، اقتصاددان و مدیر صندوق سرمایه گذاری، تارگت های جدید را برای بیت‌کوین و اتریوم پیش‌بینی کرد و خبر از افت شدید آنها به سطوح اصلی در آخر هفته داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آکادمی هلاکوئی،پیتر شیف (Peter Schiff)، یکی از سرشناس ترین منتقدان بیت‌کوین و دنیای رمزارزها ، طرفدار طلا، اقتصاددان و مدیر صندوق سرمایه گذاری، تارگت های جدید را برای بیت‌کوین و اتریوم پیش‌بینی کرد و خبر از افت شدید آنها به سطوح اصلی در آخر هفته داد. وی همچنین توصیه کرد که از استراتژی خرید  در کف قیمتی خودداری شود.

پیش‌بینی آقای شیف بر پایه فروش ناگهانی و شدید بازار رمزارزها مطرح است. بیت‌کوین در نتیجه فروش بازار رمزارزها ، به سطح 25 هزار دلاری عقب نشینی کرد و از محدوده رنجی خود که از ابتدای ماه می(اواسط اردیبهشت) شکل گرفته بود ، خارج شد.

screenshot u.today 2022.06.12 22 32 14 300x175 - پیتر شیف، سقوط بیت کوین به سطح 20000 دلاری و اتریوم به سطح 1000 دلاری ، را پیش بینی کرد
اصلاح فعلی بازار رمزارزها در پی آمار و ارقام غیرمنتظره تورم شدت گرفت زیرا این آمار و ارقام فراتر از انتظارات بازارهای سنتی و ارزهای دیجیتال بود.

دارایی های محافظ در برابر تورم مانند طلا با افزایش بالغ بر 2.5 درصد مسیر متفاوتی را دنبال کردند.

این درحالیست که بیت کوین و بازار رمزارزها به طور کلی جریان ورودی خود را از دست می دهند. اتریوم با توجه به مشکلات خود، 11 درصد افت را تجربه کرد.