شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#هلال احمر#آلمان#منابع

نایب رئیس صلیب سرخ آلمان عنوان کرد؛

آمادگی صلیب سرخ آلمان برای تامین منابع هلال احمر ایران

آمادگی صلیب سرخ آلمان برای تامین منابع هلال احمر ایران

نایب رئیس صلیب سرخ آلمان گفت: صلیب سرخ آلمان همواره در کنار هلال‌احمر ایران بوده و آمادگی خود را برای حمایت از این جمعیت در زمینه تأمین منابع اعلام می‌دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «وولمر شون» در نامه‌ای خطاب به پیرحسین کولیوند رئیس هلال احمر و سلیمانی دبیرکل این جمعیت، بازدید از توانمندی‌های جمعیت ملی کشورمان را فرصت مناسبی برای شناخت عمیق‌تر و بهتر فعالیت‌های این جمعیت عنوان کرد.

وی با اشاره به ملاقات خود با رئیس و دبیرکل هلال‌احمر ایران تاکید کرد: ملاقات با رؤسای یکی از قدرتمندترین جمعیت‌های ملی، امکان فراگیری و تبادل تجربه را برای من به همراه داشت. نگارش این نامه با هدف تاکید بر اهمیت همکاری دو جمعیت ملی و اعلان مجدد تمایل برای همکاری‌های آتی انجام شده است.

شون خاطرنشان کرد: صلیب سرخ آلمان همواره در کنار هلال‌احمر ایران بوده و آمادگی خود را برای حمایت از این جمعیت در زمینه تأمین منابع اعلام می‌دارد.

دو جمعیت ملی ایران و آلمان سال‌هاست در زمینه امداد و توانبخشی در موارد اضطراری، تبادل دانش فنی در زمینه مربیان سگ‌های جست‌وجو و نجات، امداد و نجات کوهستان و مدیریت سوانح شهری و کاهش خطر با یکدیگر همکاری دارند.