محمد خدابنده‌ لو صید جدید پرسپولیس در نقل و انتقالات

محمد خدابنده‌ لو هافبک تیم امید ایران که در بازار نقل و انتقالات مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی قرمزها به شمار می‌رود که ظاهرا قرار است پای میز مذاکره با مدیران پرسپولیس بنشیند.

محمد خدابنده‌ لو که قراردادی یک ساله با ذوب آهن داشت پس از پایان قراردادش، از این تیم جدا شد. او که مدنظر چند تیم لیگ برتری نظیر پرسپولیس ، گل گهر و مس رفسنجان است در حال سنجیدن وضعیت است تا بهترین تصمیم را بگیرد.

 با توجه به اینکه او در فهرست خرید یحیی گل‌محمدی جای دارد، پیش از اردوی تیم امید، مذاکراتی هم بین نماینده خدابنده‌لو و باشگاه پرسپولیس انجام شده بود.

محمد خدابنده لو در پرسپولیس

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس ضمن مذاکرات مثبت خدابنده‌لو  با پرسپولیس، اعلام کرد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرار است این بازیکن به باشگاه پرسپولیس می رود تا با مدیران پرسپولیس مذاکره کند.

اگر خدابنده‌لو به پرسپولیس بپیوندد فصل آینده در فهرست بزرگسالان حضور خواهد داشت و با 23 سال سن جزو جوانترین بازیکنان کلیدی پرسپولیس خواهد بود.

در هر حال امیر قلعه‌نویی هم علاقه ویژه ای به بازی خدابنده لو دارد و به جز گل گهر، مس رفسنجان هم پیگیر گرفتن این بازیکن است.