شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#الجزایر#برتری#مقابل#شاگردان#اسکوچیچ

برتری الجزایر مقابل شاگردان اسکوچیچ

برتری الجزایر مقابل شاگردان اسکوچیچ

تیم ملی فوتبال ایران برابر الجزایر متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های ملی فوتبال ایران و الجزایر در دیداری تدارکاتی و به میزبانی قطر به مصاف هم رفتند که الجزایر با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

در نیمه نخست تیم الجزایر بیشتر صاحب توپ و میدان بود و توانست چند فرصت گلزنی هم خلق کند که اشتباه مدافعان و همچنین امیر عابدزاده درون دروازه مشهود بود. 

تیم ملی ایران هم سعی کرد چند فرصت گلزنی ایجاد کند اما موقعیت های بدست آمده چندان خطرناک نبودند.

در نهایت بن عیاد در دقیقه 44 و روی اشتباه خط دفاعی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه عابدزاده را گشود تا نیمه اول با یک گل به سود الجزایر به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم ملی ایران بازی تهاجمی تری را در  دستور کار خود قرار داد. در دقیقه 60  مهدی طارمی در موقعیت تک به تک با دروازه الجزایر قرار گرفت اما ضربه او دقت کافی را نداشت.

در دقیقه 63 نفوذ امید نورافکن از جناح چپ و پاس زیبای او در درون محوطه به علیرضا جهانبخش رسید و ضربه او بازی را به تساوی کشاند.‌ در دقیقه 72 ضربه حسین زاده از کنار دروازه الجزایر راهی اوت شد.

در دقیقه 82 تیم الجزایر روی اشتباه امید نورافکن به گل دوم رسید. در ادامه هم الجزایر صاحب فرصت شد که عابدزاده توپ را دفع کرد. در ادامه هم اتفاقی رخ نداد و شاگردان دراگان اسکوچیچ تن به شکست دادند.

انتهای پیام