شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#دولت#روحانی

یادداشت داماد روحانی دولت روحانی گل شکوفایی ایران را زد!

.

داماد حسن روحانی در یادداشت خود در روزنامه آرمان، مدعی شده است که روحانی گل شکوفایی ایران را زد و در آن تیم ظریف در نوک حمله بازی می‌کرد و صالحی پاس گل به آن می‌داد.

به گزارش مشرق، کامبیز مهدی‌زاده که جز نسبت فامیلی با رئیس‌جمهور سابق، عنوان و رزومه قابل ذکری ندارد، توانسته در روزنامه آرمان جایی برای انتشار مواضع و سخنان خود بیابد. روزنامه آرمان که به نام روزنامه خانوادگی خانواده هاشمی رفسنجانی شناخته می‌شد و نوه امام را هم در حد «خمینی دوم» تقدیس کرد، به مبنا قرار دادن نسبت فامیلی با مقامات برای انتشار مطلب در مورد آن‌ها علاقه وافر دارد و از این رو نسبت به یادداشت داماد حسن روحانی هم عنایت ویژه دارد!

داماد حسن روحانی در یادداشت خود در روزنامه آرمان، مدعی شده است که روحانی گل شکوفایی ایران را زد و در آن تیم ظریف در نوک حمله بازی می‌کرد و صالحی پاس گل به آن می‌داد.

به نظر می‌رسد از جهت معکوس صحبت کردن، تفاهم خوبی میان پدرزن و داماد برقرار است! شکوفایی اقتصادی دانستن اقدامات روحانی در حالی است که خروجی تیم مذاکرات برجام در دولت روحانی «تقریباً هیچ» و «خسارت محض» بود. تیمی که مشغول پاسخگویی به منتقدان داخلی بود و هر نقدی را با توهین و برچسب جواب می‌داد و با دشمنان خارجی مدارا می‌کرد و از پیگیری حقوق مردم ایران در مذاکرات هسته‌ای جا مانده بود.

اوج ماجرا آنجا بود که ظریف پس از پایان دوران مسئولیت، طی اظهاراتی در یک شبکه اجتماعی گفت: «من در مجلس گفتم در برجام کلمه «تعلیق» وجود ندارد. اشتباه از من بود. چهار بار کلمه «تعلیق» در برجام وجود دارد، ولی مذاکره‌کننده ما به من اطلاع نداده بود».

در بخشی از یادداشت مهدی‌زاده می‌خوانیم: «در سال ۱۳۹۲ دولت با هدایت حسن روحانی با توپ سیاست خارجی، گل اقتصادی و شکوفایی ایران را زد و در آن تیم ظریف در نوک حمله بازی می‌کرد و صالحی پاس گل به آن می‌داد و عراقچی و تخت‌روانچی هم در قامت دو هافبک بازی‌ساز نقش‌آفرینی می‌کردند... مهم است چه کسی هدایت یک تیم را برعهده داشته باشد. با هیاهو نمی‌توان مذاکره کرد... این روش مذاکره و تعامل باز همان آش و همان کاسه شد. اگر مردم این روش را می‌پسندیدند به حسن روحانی رأی نمی‌دادند.»

در باب این جملات او، فقط همین سؤال کافی است که پس چرا در انتخابات سال گذشته نفی روحانی حتی از سوی نامزد همسوی او نیز رأی‌ساز بود، کسی در این نکته تردید ندارد که انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته «نه» به روحانی بود به گونه‌ای که گفته شد محبوبیت مردمی او به زیر ۱۰ درصد رسیده بود

منبع : روزنامه جوان