شهر خبر

استیلی: سجادی قول داد در کنار و حامی تیم ملی باشد/ وزیر درد و دل‌های فوتبالی را درک می‌کند

استیلی: سجادی قول داد در کنار و حامی تیم ملی باشد/ وزیر درد و دل‌های فوتبالی را درک می‌کند

تهران- ایرنا- مدیر تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نشست وزیر ورزش با مسئولان تیم ملی و بازیکنان این تیم گفت: سجادی قول داد برای حمایت از تیم ملی در کنار بازیکنان باشد و هرکاری که لازم باشد را انجام دهد.

به گزارش ایرنا، حمید استیلی پس از حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی و دیدار وی با مسئولان و بازیکنان این تیم افزود: جلسه بسیار خوبی امروز برگزار شد. خوشبختانه چون سجادی از جنس ورزش است به خوبی مسایل و مشکلات موجود را درک می‌کند و خود ملی پوشان هم اذعان داشتند برای نخستین بار توانستند درد و دل‌های خودشان را با نفر اول ورزش ایران مطرح کنند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های مسئولان فدراسیون فوتبال و حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان قبل از بازی با الجزایر بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد که این مساله بسیار مهم بود. طرفین در این نشست از نقطه نظرات هم مطلع شدند و در کل می‌توانم بگویم نشست خوبی بود.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در خصوص نشست خصوصی دراگان اسکوچیچ با وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اسکوچیچ درد و دل‌هایی داشت که در این دیدار مطرح کرد، ‌ سجادی هم قول داد در حد توان کمک کرده و در کنار تیم باشد و هر کاری که لازم باشد را انجام دهد.   

گفتنی است سیدحمید سجادی امروز با حضور در ورزشگاه القطر بازی ایران و الجزایر را از نزدیک تماشا خواهد کرد، این نخستین بازی دوستانه ایران در راه آماده‌سازی جام جهانی است که از ساعت ۲۲:۳۰ به قضاوت داوری از قطر برگزار می‌شود.