شهر خبر

پاک‌مهر مطرح کرد؛

تلاش دولت انقلابی برای حذف رانت و اختلاس

تلاش دولت انقلابی برای حذف رانت و اختلاس

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: از اقدام دولت کارآمد انقلابی به منظور تلاش برای مبارزه و حذف رانت، اختلاس و ویژه خواری در حوزه اقتصادی کشور تقدیر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پاک‌مهر در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، اظهار داشت: از اقدام دولت کارآمد انقلابی به منظور تلاش برای مبارزه و حذف رانت، اختلاس و ویژه خواری در حوزه اقتصادی کشور تقدیر می‌کنم. رئیس جمهور و هیأت دولت به منظور توزیع عادلانه یارانه‌ها اقدام شجاعانه کردند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه یارانه‌ها به دست مصرف کننده واقعی برسد و بستر رانت، دلالی و قاچاق حذف و تولید داخلی تقویت شود، بسیار عالی است.

وی افزود: اقدام دولت در جراحی اقتصادی فرصتی مناسب و چشم اندازی روشن برای دولت و ملت خواهد بود، اما نباید به واسطه این موضوع اجازه داد کمبود کالاهای اساسی سفره مردم را کوچک‌تر و کمبود نهاده‌های دامی و داروی مورد نیاز مردم، کام مردم را تلخ کند.

پاک‌مهر تصریح کرد: نباید اجازه داد ضعف نظارت بر کنترل قیمت‌ها و ضعف در برخورد با محتکران و فرصت طلبان، زمینه و بستر کمبود و تورم شدید قیمت کالاها را فراهم کرده و معیشت حداقلی مردم را دچار بحران کند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دولت انتظار داریم در جریان این جراحی مهم اقتصادی در عمل ثابت کند که حذف ارز ترجیحی به معنای حذف یارانه‌ها است. از دولت می‌خواهم بار روانی حذف ارز فسادزا را با مدیریت هوشمند کنترل کند.