شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#دمشق#وزارت خارجه

لبنان حمله رژیم اسرائیل به فرودگاه دمشق را محکوم کرد

لبنان حمله رژیم اسرائیل به فرودگاه دمشق را محکوم کرد

وزارت خارجه لبنان در بیانیه‌ای شدیدا تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم هوایی سوریه را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه لبنان حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را محکوم کرد.

 این وزارت‌خانه اعلام کرد: حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق اقدامی تروریستی بود که یک مرکز حیاتی و مهم را که نقش اساسی در کاهش درد و رنج مردم داشت، مورد هدف قرار داد.

در این بیانیه بر ایستادگی دائمی لبنان در کنار سوریه برای مقابله با تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی تأکید شده و آمده است که  این اقدام  نشان دهنده  تجاوزگری اسرائیل و سیاست‌های مداخله‌جویانه آن در امور کشورهای منطقه است.

رژیم صهیونیستی در حمله بامداد روز جمعه به «دمشق»، زیرساخت فرودگاه بین المللی این شهر را مورد تجاوز قرار داد.

وزارت حمل و نقل سوریه در بیانیه ای اعلام کرد تجاوز وحشیانه اسرائیل زیر ساخت‌های فرودگاه بین المللی دمشق را به طور گسترده هدف قرار داد و باعث لغو پروازها در این فرودگاه شد.

وزارت حمل و نقل سوریه در بیانیه خود افزود که تجاوز اسرائیل همچنین سالن دوم فرودگاه را هدف قرار داد و زیان‌های مادی به آن وارد آورد. در پی این تجاوز، همه پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه بین المللی دمشق تا اطلاع بعدی لغو شده است.

طبق بیانیه وزارت حمل و نقل سوریه، کارکنان فرودگاه و شرکت‌های داخلی در حال برطرف کردن زیان‌های ناشی از این تجاوز هستند تا پس از بازسازی مکان‌های هدف قرار گرفته و تعمیر سیستم‌های آسیب دیده و اطمینان از برطرف شدن خطر، بار دیگر پروازها در این فرودگاه از سر گرفته شود.

پدافند هوایی ارتش سوریه بامداد جمعه با جدیدترین تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق مقابله کرد.یک منبع نظامی سوری در این باره گفت که رژیم صهیونیستی ساعت 4:20 بامداد روز جمعه در تجاوزی هوایی با شلیک چندین موشک از جولان اشغالی برخی نقاط در جنوب دمشق را هدف قرار داد.

انتهای پیام/