شهر خبر

عبادی‌پور: آنالیز کادر فنی شروع بازی را برایمان آسان کرد/ دیدار با ژاپن غیرقابل پیش‌بینی است

عبادی‌پور: آنالیز کادر فنی شروع بازی را برایمان آسان کرد/ دیدار با ژاپن غیرقابل پیش‌بینی است

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: با توجه به شرایط دیروز و باخت سنگین به تیم هلند با آنالیز خوب کادر فنی توانستیم دیدار با استرالیا را کمی راحت‌تر از بازی با هلند شروع کنیم.

به گزارش ایرنا، میلاد عبادی‌پور امروز (یکشنبه) پس از بازی برابر استرالیا ضمن تبریک به مردم ایران بابت پیروزی سه بر یک تیم ایران اظهار کرد: خوشبختانه بازی را خیلی خوب شروع کردیم. با توجه به شرایط دیروز و باخت سنگین به تیم هلند با آنالیز خوب کادر فنی توانستیم این بازی را کمی راحت‌تر از بازی با هلند شروع کنیم.

وی ادامه داد: در ست سوم کمی دچار مشکل شدیم و انگار از بردن ۲ ست مقابل استرالیا کمی سیر شده بودیم. همین باعث دردسر شد و ست سوم را واگذار کردیم اما خدا را شکر به بازی برگشتیم و توانستیم مسابقه را به نفع خود به پایان برسانیم.

عبادی‌پور در پایان درباره بازی تیم ایران برابر ژاپن عنوان کرد: مشخص است که رقابت با ژاپن دشوار است همان طور که همیشه بازی در برابر این تیم سخت بوده به همین دلیل نمی‌توان پیش‌بینی‌ای داشت. صد درصد توان خود را در این بازی خواهیم گذاشت و به هر حال ورزش برد و باخت دارد. با توکل بر خدا و با صد درصد توان خود وارد بازی خواهیم شد.

تیم‌های ایران و استرالیا از گروه اول لیگ ملت‌ها در شهر برازیلیا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک حریف را شکست دادند تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و با ۶ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گیرند.