شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بخش خصوصی#تهران#استان تهران

مدیرکل ورزش و جوانان تهران: حمایت از بخش خصوصی نواقص زیادی را برطرف می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان تهران: حمایت از بخش خصوصی نواقص زیادی را برطرف می‌کند

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه سرانه و امکانات ورزشی باید افزایش یابد، گفت: حمایت از بخش خصوصی می‌تواند بسیاری از نواقص را برطرف کند.

به گزارش ایرنا، مجموعه ورزشی طبقاتی شهدای کن با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و بخش خصوصی (سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس) و همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، سیدمهدی رحمتی، رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس، کمال کامیابی نیا، شریفی شهردار منطقه ۵، محمد آخوندی عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمود خوردبین و محمد محمدی حضور داشتند.

دعوت مدیرکل ورزش تهران از بخش خصوصی

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم با بیان اینکه هیچ بخشی همانند ورزش زود بازده نیست، گفت: حمایت از بخش خصوصی می‌تواند بسیاری از نواقص را برطرف کند. اگر بخواهیم به عدد یک متر مربع(سرانه استاندارد) برای تهران برسیم باید زمینه، فضا، فرایند و شرایط را برای خصوصی‌سازی فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: این فضای ورزشی تنها محلی برای پرسپولیسی‌ها نخواهد بود و همه مردم می‌توانند فارغ از رنگ ۲ تیم، ورزش کنند.

وی با اشاره به اینکه هر زمانی که پرسپولیس و استقلال شرایط خوبی داشتند، تیم ملی نیز حال خوبی داشته است، گفت: اهمیت ورزش را به خوبی می‌دانم. اگر ورزش در جامعه تسری یابد بسیاری از ناهنجاری و معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد. در حال حاضر  در سطح تهران ۱۵۰ پروژه ورزشی نیمه تمام وجود دارد و تنها با امکانات و ظرفیت دولتی به بهره‌برداری نمی‌رسد بلکه باید زمینه و بستر را برای بخش خصوصی فراهم کنیم.

جوادی با اشاره به اینکه در هیچ بخشی همانند ورزش جذابیت برای سرمایه گذاری وجود ندارد، افزود: استان تهران از لحاظ سرانه ورزشی جز فقیرترین استان‌های کشور است. سرانه ورزشی برای هر شهروند ۳۳ سانتی متر مربع است. اگر  شهرهای اقماری نیز به آن اضافه شود، حتما کاهش می‌یابد.

آرزوی موفقیت مدیرعامل پرسپولیس برای سیدجلال حسینی

همچنین رضا درویش در این مراسم گفت: سیدجلال، سمبل ورزش است و با افتتاح این مجموعه با توجه به برخی هنجارها، خانواده‌ها نیز با اشتیاق کامل فرزندان خود را به ورزش می‌فرستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اداره ورزش استان‌ها خانه دوم مردم است، افزود: این موضوع مستلزم آن است که هر مدیری برای فکر خوب تلاش کند. چهره‌های ورزش تهران نیز باید چهره اخلاق پهلوانی را داشته باشند.