شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

حسینی: چند سال اجازه نمی دادند پرسپولیس موفق شود/ بازگشت به ملوان؟ درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم

حسینی: چند سال اجازه نمی دادند پرسپولیس موفق شود/ بازگشت به ملوان؟ درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت به ملوان گفت: اصلا درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم؛ ملوان با مازیار زارع و پژمان نوری تیم قدرتمندی دارد و امیدوارم همین وضعیت را ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، سیدجلال حسینی در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی‌اش اظهار داشت: بعد از چند سال تلاش و کوشش زیاد توانستیم سالن را افتتاح کنیم. اینجا سالن‌های مختلفی دارد. خوشحالم که کریم باقری، محمود خوردبین، رضا درویش و ... به اینجا آمدند. من شرایط سختی داشتم و آن هم بحث کرونا بود. دوستان زیادی به من کمک کردند.

وی درباره ادامه کارش در پرسپولیس خاطرنشان کرد: از روزی که لیگ تمام شد دنبال کار مجموعه بودم. از فردا یا پس‌فردا با درویش و گل‌محمدی صحبت می‌کنم.

کاپیتان پرسپولیس درباره شایعه بازگشتش به ملوان گفت: اصلا درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم. ملوان با مازیار و پژمان تیم قدرتمندی دارد. امیدوارم همین وضعیت را ادامه دهند.

وی در پایان درباره فعالیت خوب پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات اذعان داشت: خدا را شکر پس از ۲ یا سه سال که پنجره‌ها بسته بود یا اجازه نمی‌دادند پرسپولیس موفق شود، امسال اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. امیدوارم درویش همین شرایط را ادامه دهد.