شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایستگاه مترو

نقص در سیستم برق رسانی ایستگاه مترو گرم دره

نقص در سیستم برق رسانی ایستگاه مترو گرم دره

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: حدود ۴ صبح روز شنبه نقص وخرابی سیستم برق رسانی ایستگاه گرمدره از پارگی برق بالا سری خط۵ ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بیان کرد: حدود ۴ صبح روز شنبه نقص وخرابی سیستم برق رسانی ایستگاه گرمدره از پارگی برق بالا سری  خط۵ ایجاد شده است و از عوامل مترو متوجه آن شده و از همان لحظه اقدامات لازم برای رفع مشکل آغاز کردند.

وی ادامه داد: مسافران درساعت صبح گاهی از سمت کرج به تهران است که آن سمت بدون اختلال وبه صورت هموار درتضاد بود وهیچ مشکلی وجود نداشت اما در مسیر شمالی مشکل فنی به وجود آمده بود وبه همین دلیل سفرهای با کمی اخلال و با فاصله حرکت بیشتری طی شد و  به همین دلیل ضمن هماهنگی با شرکت اتوبوسرانی  آن دسته از گرمدره توقف داشته  باشند با اتوبوس به مقصد مراجعه کردند.

شایسته اصل بیان کردکه در حال حاضر مشکل مترو برطرف شده استوری تنها در ایستگاه گرمدره توقف وجود ندارد وهمکاران ما پس از اتمام کار مترو ودر ساعت ۲۳ مشکل به وجود آمده را تا صبح برطرف خواهند کرد.

ابوالفضل فانی در حاشیه نقص و خرابی سیستم برق‌رسانی در ایستگاه گرمدره در جمع خبرنگاران، بیان کرد: پیرو گزارش نقص و خرابی سیستم برق‌رسانی در ایستگاه گرمدره در ساعت 4:30صبح جهت رفع مشکل در محل حضور یافتیم و با همت و تلاش پرسنل شرکت مترو تهران سیستم برق‌رسانی خط بالا سری مترو در ساعت 8:00 برطرف شد.

 

انتهای پیام