شهر خبر

آدرس اشتباه طاهریان در خصوص مجمع فدراسیون سوارکاری؛ کمیته ملی المپیک از تعویق انتخابات مطلع بود

آدرس اشتباه طاهریان در خصوص مجمع فدراسیون سوارکاری؛ کمیته ملی المپیک از تعویق انتخابات مطلع بود

تهران- ایرنا- نایب رئیس کمیته ملی المپیک در شرایطی از تعویق انتخابات این کمیته اظهار بی اطلاعی کرده که خبر تعویق این انتخابات به صورت رسمی اعلام شده بود.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در شرایطی امروز(شنبه) برگزار شد که نماینده وزارت ورزش در آن حضور نداشت. با تصمیم وزارت ورزش قرار بود این انتخابات با تاخیری ۱۰ روزه برگزار شود؛ اما فدراسیون سوارکاری بودن توجه به این مسئله اقدام به برگزاری این انتخابات کرد.

با توجه به تصمیم وزارت ورزش در خصوص تعویق ۱۰ روزه انتخابات فدراسیون سوارکاری، انتظار می‌رفت که کمیته ملی المپیک هم از این تصمیم تبعیت کند؛ اما این اتفاق نیفتاد و نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون سوارکاری شرکت کرد.

طاهریان در توجیه این موضوع عنوان کرد:«روز گذشته تا آخرین ساعات پیگیر برگزاری مجمع بودم و هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم برگزاری مجمع به کمیته ارسال نشد. به همین خاطر بعد از اینکه از کمیته ملی المپیک استعلام گرفتم در انتخابات حضور پیدا کردم ولی از وزارت ورزش نماینده‌ای در مجمع حضور نداشت. از موردی که وزارت ورزش مطرح کرده، اطلاعی ندارم.»

این اظهارنظر طاهریان در شرایطی انجام شد که پایگاه خبری وزارت ورزش این موضوع را رسما اعلام کرده بود. ضمن اینکه معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش خبر تعویق انتخابات فدراسیون سوارکاری را به اطلاع دبیر کمیته ملی المپیک رسانده بود.

اینکه طاهریان از تعویق انتخابات فدراسیون سوارکاری اظهار بی‌اطلاعی کرده بود در نوع خود عجیب و قابل تامل به نظر می‌رسد. برگزاری انتخابات این فدراسیون بدون حضور نماینده وزارت ورزش قطعا تبعات زیادی را در آینده خواهد داشت و باید دید کمیته ملی المپیک مسئولیت این تبعات را می‌پذیرد یا خیر.