شهر خبر

عذرخواهی خورشیدی از مصاحبه با رسانه معاند

عذرخواهی خورشیدی از مصاحبه با رسانه معاند

 تهران- ایرنا- مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان با بیان اینکه ناخواسته در دام مصاحبه یک خبرنگار خارجی افتاده، گفت: از تمام مردم ایران به خاطر این مصاحبه عذرخواهی می‌کنم.

اکبر خورشیدی در گفت‌وگو با ایرنا ضمن عذرخواهی از مصاحبه خود با یکی از رسانه‌های معاند اظهار داشت: متاسفانه زمانی که این خبرنگار از طریق واتس‌آپ با من تماس گرفت، متوجه خارجی بودن آن نشدم چرا که در حال رانندگی بودم. چندین سال است در وزنه‌برداری این ایران فعالیت دارم و هیچگاه علیه کشورم مطلبی را بیان نخواهم کرد. شاید کسی این حرف را باور نکند اما به روح دخترم قسم می‌خورم که اشتباهی در زمان مصاحبه رخ داد و بابت این نیز از تمام مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: تمام مردم ایران و اهالی ورزش از نیت این شبکه معاند با خبر هستند و این شبکه در جریان فرار یکتا جمالی بدترین سیاه‌نمایی‌ها را علیه کشور انجام داد. با این سابقه چگونه به خودم اجازه دهم تا مشکلات خانواده وزنه‌برداری را با آن‌ها در میان بگذارم. اگر در آن لحظه متوجه می‌شدم، تلفن را بر روی خبرنگار رسانه معاند قطع می‌کردم. صدای ماشین اجازه نمی‌داد تا به درستی نام رسانه و خبرنگار را متوجه شوم.