شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#وزن#المپیک

تصویری باورنکردنی از حسن یزدانی/ هنوز به ایران نرسیده به عشق دیوید تیلور تمریناتش را شروع کرد!

دارنده دو مدال طلا و نقره بازی‌های المپیک در اولین حضورش در تورنمنت بین‌المللی سال ۲۰۲۲ موفق به کسب نشان طلای وزن ۸۶ کیلوگرم شد.

حسن یزدانی

در ادامه تورنمنت بین‌المللی بولات تورلیخانوف که از ۱۲ خرداد در آلماتی قزاقستان آغاز شده بود، حسن یزدانی مقابل بوریس ماکویف از اسلواکی در کشتی فینال روی تشک رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد تا در اولین تورنمنت بین‌المللی که در سال ۲۰۲۲ در آن شرکت کرده، مدال طلای جام رنکینگ اتحادیه جهانی را از آن خود کند.

یزدانی دیشب همراه سایر ملی پوشان به ایران برگشت اما این اولین عکس از این مرد طلایی کشتی ایران است که بلافاصله پس از بازگشت به وطن، تمریناتش را بدون وقفه دنبال کرد. یزدانی که به زودی برای مسابقه با دیوید تیلور باید روی تشک برود، خودش را برای این کشتی بزرگ آماده می کند.

در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در مسابقات جهانی صربستان، "دیوید تیلور" دارنده مدال طلای المپیک و جهان موفق شد بار دیگر جواز قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی ایالات متحده را کسب کند. او پس از این مسابقات در فضای مجازی به صورت غیر مستقیم برای حسن یزدانی حریف اصلی خود در وزن ۸۶ کیلوگرم خط و نشان کشید.

جادوگر آمریکایی که عملکرد درخشانی مقابل یزدانی داشته و تنها یک بار برابر ستاره تیم ملی ایران شکست خورده است، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از آمادگی برای کسب مدال طلایی دیگر در وزن ۸۶ کیلوگرم نوشت.

تصویری باورنکردنی از حسن یزدانی/ هنوز به ایران نرسیده به عشق دیوید تیلور تمریناتش را شروع کرد!