شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#لیگ برتر#پدیده

نوشی‌‌صوفیانی:‌ پدیده لیگ برتر مس رفسنجان بود/ می‌توانستیم چهارم یا پنجم شویم

نوشی‌‌صوفیانی:‌ پدیده لیگ برتر مس رفسنجان بود/ می‌توانستیم چهارم یا پنجم شویم

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان مدعی است تیمش در فصل گذشته پدیده مسابقات بوده است.

داود نوشی‌صوفیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد مس رفسنجان در فصل گذشته و کسب رتبه ششم، گفت: این دومین سال حضور مس در لیگ برتر بود و با توجه به این موضوع نتایج درخشانی گرفتیم. در واقع می‌توانم بگویم تیم ما پدیده مسابقات لیگ برتر بود، چون نتایج درخشانی کسب کردیم. در یک مقطع البته چند امتیاز حساس و مهم از دست دادیم و بدشانسی آوردیم، در غیر این صورت حتی کسب رتبه چهارم یا پنجم هم دور از دسترس ما نبود.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه با اشاره به سبک بازی تیمش خاطر نشان کرد: خیلی از تیم‌ها در لیگ برتر تدافعی بازی می‌کردند و اولین هدف‌شان نباختن بود، ولی سبک فوتبال ما تهاجمی بود و فوتبالی متفاوت را به نمایش گذاشتیم. ما با تفکرات محمد ربیعی دنبال فوتبال تهاجمی بودیم و دیدید که منشا آقای گل شد و محسن آذرباد هم در جمع بهترین پاسورهای لیگ قرار داشت.

 

وی در مورد عملکرد خودش در فصل گذشته و پاسخ به این پرسش که بابت نیمکت‌نشینی در بعضی از بازی‌ها ناراحت نمی‌شد، اظهار داشت: به هر حال این تصمیمی بود که سرمربی تیم می‌گرفت و در بعضی از بازی‌ها فایز الرشیدی به میدان می‌رفت و در بعضی از بازی‌ها هم از من استفاده می‌شد. با این وجود من هر وقت درون دروازه قرار گرفتم نهایت تلاشم این بود که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

انتهای پیام/