شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#الجزایر#ایران#فوتبال#تیم ملی فوتبال

در آستانه بازی تدارکاتی؛

اشتباه سرمربی الجزایر درباره تیم ملی ایران/ غیبت ۵ بازیکن قطعی شد

اشتباه سرمربی الجزایر درباره تیم ملی ایران/ غیبت ۵ بازیکن قطعی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر گفت: از اینکه برابر تیم خوب ایران بازی می‌کنیم خوشحالم؛ آنها در ۲۰ بازی شکست نخورده‌اند!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و الجزایر یکشنبه شب در دیداری تدارکاتی در شهر دوحه به مصاف هم خواهند رفت. الجزایر از هفته گذشته دو دیدار در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا انجام داده و برابر اوگاندا و تانزانیا به پیروزی رسیده است. آنها در سومین دیدار در فیفادی ژوئن، مقابل ایران صف آرایی می‌کنند.

«جمال بالماضی» سرمربی الجزایر درباره تقابل تیمش با ایران گفت: برای من بازی سوم (مقابل ایران) مهم بود. خیلی سخت بود که بتوانم این مسابقه را سازماندهی کنم؛ بنابراین خوشحالم.

بالماضی ادامه داد: ایران تیم بسیار خوبی است که اغلب در جام جهانی شرکت می‌کند. این تیم ۲۰ بازی است که شکست نخورده است و بنابراین آزمون خوبی خواهد بود.

سرمربی الجزایر خاطرنشان کرد: مقابل ایران این فرصت را خواهیم داشت که همه بازیکنانی را که تا به حال بازی نکرده‌اند ببینیم. هدف قبل از این اردو این بود که به همه نفرات زمانی برای بازی بدهیم. بنابراین خوشحالم که می‌توانیم در این مسابقه شرکت کنیم تا کسانی که هنوز بازی نکرده‌اند را ببینم.

بالماضی همچنین غیبت پنج بازیکنش را در این مسابقه تایید کرد و گفت: هشام بوداوی و سفیان بن دبکه مصدوم هستند و مقابل ایران بازی نخواهند کرد. همچنین تصمیم گرفته‌ام که برای این دیدار به اسلام سلیمانی، آیسا مندی و رایس امبولی استراحت بدهم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی الجزایر در حالی مدعی شده است که ایران در ۲۰ بازی گذشته خود شکست نخورده که چنین آماری اشتباه است. تیم ملی ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ در ۱۵ بازی صاحب ۱۴ برد و یک تساوی شده بود و در شانزدهمین دیدار برابر کره جنوبی تن به شکست داد.