شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر#نقل و انتقالات

بازار داغ نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

بازار داغ نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

با شروع فصل نقل و انتقالات، شایعات نقل و انتقالاتی هم شروع شدند.

ایمان گودرزی؛ با پایان فصل و باز شدن پنجره نقل و انتقالات بازار داغ شایعات و بمب های نقل و انتقالاتی حرف اول را در فوتبال می‌زنند. پس از پایان لیگ بیست و یکم تمام تیم ها در تکاپو هستند که به بهترین شکل خود را برای فصل بعد آماده کنند. از تیم های پایتخت، استقلالی ها بعد از قهرمانی حال و روز خوشی ندارند و بدون سرمربی در نامشخص ترین حالت ممکن برای فصل بعد به سر می‌برند بر خلاف آنها پرسپولیسی ها پر قدرت کار را در نقل و انتقالات شروع کرده‌اند و هر روز هواداران خود را غافلگیر می‌کنند. از سوی دیگر دو تیم فولادی لیگ برتر نمی‌خواهند از سرخابی ها عقب بمانند و در فکر تقویت کردن هر چه بهتر تیم های خود برای رقابت در لیگ و آسیا هستند. با هم نگاهی به شایعات و خریدهای لیگ برتری ها تا این جای فصل می‌اندازیم:

استقلال؛ قهرمان بی باخت، آینده مبهم!

هواداران استقلال بعد از قهرمانی در لیگ برتر چندان فرصت شادی نداشتند و خیلی زود و با رفتن مجیدی کام آنها تلخ شد. در شرایطی که مدیران استقلال در حال تلاش هستند تا هرچه سریعتر سرمربی جدید تیم را انتخاب کنند، پرسپولیسی‌ها خرید های موفقی داشتند و هواداران نگران این هستند که مبادا استقلال در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته باشد و تاخیر در انتخاب سرمربی باعث شود که قهرمان لیگ بیست و یکم نتواند تیم خوبی را برای فصل آینده ببندد. استقلالی ها تمدید با بازیکنان و خرید بازیکن جدید را به بعد از مشخص شدن سرمربی موکول کرده‌اند و مدیریت هم از بازیکنان خواسته با نظر سرمربی جدید در مورد آینده خود تصمیم بگیرند. با این وجود اما شایعاتی در مورد پیوستن بازیکنانی مثل سعید صادقی، کاوه رضایی، محمد نادری، علی کریمی، علیرضا کوشکی، یاسین سلمانی و محمد محبی به جمع آبی پوشان مطرح است اما نکته نگران کننده برای هواداران، مساله بازیکنانی مانند وریا غفوری، سیلوا، عارف غلامی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرمان رمضانی، مهدی مهدی پور، محمد دانشگر و حسین حسین زاده هستند که قراردادشان رو به پایان است و از آنجایی که از بازیکنان اصلی فصل گذشته به شمار می‌روند تمدید با آنها از خرید بازیکن نیز مهم تر است. آبی پوشان همچنین انتظار دارند که مرادمند و یزدانی دو سر باز این تیم بتوانند در شروع فصل تیم را همراهی کنند.

بازار داغ نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

پرسپولیس؛ به دنبال احیای شکوه

پرسپولیسی ها که پس از پنج فصل قهرمانی طناب قهرمانی هایشان توسط رقیب هم شهری پاره شد بر خلاف آبی ها با قدرت نقل و انتقالات را شروع کردند و تا اینجای کار پس از تمدید با مهدی ترابی با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر قرارداد امضا کردند و شنیده می‌شود این تیم به زودی با بازیکنانی همچون سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و گولسیانی از سپاهان و میلاد زکی‌پور از گل گهر به توافق خواهد رسید.حتی قرمزها در تلاش هستند تا یک مهاجم و مدافع خارجی با کیفیت جذب کنند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد باشگاه با بازیکنان جدیدش درهای خروج را به روی دو بازیکن خود باز کرده است. حامد لک و رامین رضاییان، هرچند مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر تاکید کرده اند هنوز لیست خروجی این تیم مشخص نیست اما شرایط حاظر نشان می دهد رامین رضاییان از این تیم جدا شده است و دیگر جایی در لیست فصل آینده نخواهد داشت.

بازار داغ نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

همچنین شرایط حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس با وجود جذب علیرضا بیرانوند مشخص نیست. او یک فصل دیگر نیز با سرخپوشان قرارداد دارد و تنها در صورتیکه خودش بخواهد می‌تواند از این تیم جدا شود در غیر این صورت فصل آینده نیز در این تیم باقی می‌ماند. آن طور که به نظر می‌رسد، پرسپولیس در تابستان حداقل ۸ خروجی خواهد داشت و البته این احتمال وجود دارد که در صورت جذب نفرات جایگزین مناسب، این تعداد افزایش پیدا کند. به این ترتیب تابستان بسیار شلوغی در انتظار قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر خواهد بود و باید منتظر ادامه نقل و انتقالات پرسپولیس برای فصل آینده باشیم. آنطور که شنیدیم در لیست خروجی پرسپولیس حداقل یک گلر، یک مدافع راست، یک مدافع چپ، ۲ مدافع میانی، یک‌هافبک و ۲ مهاجم قرار دارند و قرار است، گل محمدی به زودی با برگزاری جلسه با درویش، لیست مازاد را هم به مدیرعامل پرسپولیس بدهد.

فولاد خوزستان؛ لیگ قهرمانان آسیا با نیم نگاهی به لیگ

پس از اینکه ماندن نکونام در خوزستان قطعی شد، حالا این تیم با توجه به صعود تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باید به خوبی خود را برای حضور در این رقابت ها و لیگ بیست و دوم آماده کند. قطعاً نکونام برنامه بسیار ویژه ای برای فصل پیش رو خواهد داشت. تا این لحظه جدایی احسان مرادیان از فولادی ها قطعی شده و علیرضا کوشکی نیز در رادار آبی های پایتخت قرار دارد. همچنین گفته می‌شود سعید آقایی که فصل موفقی را در پرسپولیس سپری نکرد با پیشنهاد فولاد خوزستان مواجه شده است. آقایی که قرارداد ۲ساله‌اش با پرسپولیس در پایان لیگ بیست و یکم به پایان رسید گفته می‌شود جایی در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده ندارد و او یکی از بازیکنانی است که از جمع قرمزها جدا خواهد شد تا فصل آینده را در تیمی غیر از پرسپولیس به میدان برود. آقایی در صورت پیوستن به فولاد و ماندن مهدی شیری در این تیم همبازی مدافع راست قرمزها در این تیم خواهد شد.

بازار داغ نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

سپاهان؛ سبد خرید پرسپولیس

زرد پوشان اصفهان نیز مانند استقلالی ها بدون سرمربی کار خود را در نقل و انتقالات شروع کرده‌اند. برخلاف آبی ها بازیکنان سپاهان منتظر مشخص شدن تکلیف سرمربی نشده‌اند و تا این لحظه دانیال اسماعیلی فر را از تیم جدا شده است. اما پرسپولیسی ها به جز اسماعیلی فر به دنبال به خدمت گرفتن سروش رفیعی، گولسیانی، سجاد شهباززاده و امید نور افکن نیز هستند. یاسین سلمانی بازیکن جوان سپاهان (کاپیتان تیم ملی امید) نیز در رادار قلعه نویی و استقلال قرار دارد. تنها شایعه هایی که برای ورودی زرد پوشان به گوش می‌رسد جذب رامین رضاییان و گادوین منشا آقای گل فصل گذشته لیگ است که به نظر می‌رسد تنها در صورتی که شهباززاده از تیم جدا شود این انتقال صورت خواهد گرفت.

بازار داغ نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر

۲۵۴ ۲۵۱