شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مسئولیت

مهدوی‌کیا: با علم به تمام اتفاقات احتمالی، مسئولیت تیم امید را پذیرفتم

مهدوی‌کیا: با علم به تمام اتفاقات احتمالی، مسئولیت تیم امید را پذیرفتم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم امید ایران گفت: از اینکه نتوانستیم از گروه صعود کنیم ناراحت هستم اما با علم به اینکه ممکن است این اتفاق برایمان بیافتد، تمام تبعاتش را پذیرفتم.

به گزارش ایرنا، «مهدی مهدوی‌کیا» سرمربی تیم امید درباره حذف ایران از رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا اظهار داشت: ما در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به دنبال کسب تجربه بودیم چون بازی تدارکاتی نداشتیم. خیلی متاسف هستم که نتوانستیم از گروه صعود کنیم.

وی افزود: اگر از نظر فوتبالی نگاه کنیم هم برابر قطر و هم مقابل ترکمنستان برتری مطلق داشتیم؛ در بازی با ازبکستان که حریف اصلی ما بود و با حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار شد، بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی امید ایران خاطرنشان کرد: مهدوی‌کیا تصریح کرد: با یک تیم جوان به مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا رفتم ،از این نظر مثبت می بینم که این اتفاقات در مقدماتی المپیک نیافتاد چون جبران ناپذیر بود.

مهدوی‌کیا اضافه کرد: قرارداد من شهریور با فدراسیون تمام می‌شود؛ می توانستم تمام بازیکنان زیر ۲۳ سال لیگ و آماده، بازیکنانی مثل صیادمنش و حسین‌زاده و ... را جمع کرده و و می‌گفتم می خواهم قهرمان شوم و رزومه جمع کنم. به عنوان عضوی از جامعه فوتبال ملی صلاح نمی‌دانم در مورد برخی مسائل صحبت کنم چون به خودمان برمی‌گردد.

سرمربی امید ایران گفت: هرکس توانایی داشته باشد درهای تیم باز است. همیشه استقبال می‌کنیم. در انتخاب بازیکنان هر مربی سلیقه‌ای دارد و شاید هم اشتباه کند.