شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نمایشگاه#همزمان#امام رضا(ع)

افتتاح نخستین نمایشگاه دائمی دستاوردهای بانوان سرپرست خانوار

افتتاح نخستین نمایشگاه دائمی دستاوردهای بانوان سرپرست خانوار

همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) ؛ نمایشگاه دائمی دستاوردها و آثار نفیس بانوان سرپرست خانواربا حمایت موسسه خیریه متوسلین به امام رضا (ع ) همنمک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ عصر امروز مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه دائمی دستاوردها و آثار نفیس بانوان سرپرست خانوار با حمایت موسسه خیریه متوسلین به امام رضا (ع) (همنمک) برگزار شد.

محمدرضا مشهدی مدیر طرح همنمک خیریه متوسلین به امام رضا (ع) در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه دائمی دستاوردها و آثار نفیس بانوان سرپرست خانوار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خیریه همنمک حدود 4 سال است که در بخش کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات خود را در سطح کشور آغاز کرده است و در این بخش به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

وی گفت:  فراهم کردن شرایط ازدواج آسان و همچنین توزیع اقلام معیشتی به نیازمندان و به ویژه زنان سرپرست خانوار بخشی از اقدامات خیریه همنمک محسوب می‌شود.

مدیر طرح همنک خیریه متوسلین به امام رضا (ع) ادامه داد: یکی از موضوعاتی که از سوی موسسه به صورت ویژه به آن پرداخته شده است و مطالعاتی نیز در این زمینه صورت گرفته است، موضوع اشتغال زنان سرپرست خانوار است که در این زمینه بستر مناسبی برای اشتغال زنان سرپرست خانوار ایجاد شده است.

مشهدی با اشاره به افتتاح نخستین نمایشگاه دائمی دستاوردها و آثار نفیس بانوان سرپرست خانوار افزود: در این نمایشگاه دستاوردها و محصولات تولید شده توسط زنان سرپرست به فروش می‌رسد ضمن اینکه در این بخش موسسه هیچ سهمی از فروش محصولات را به خود اختصاص نمی‌دهد.

وی در پایان با اشاره به نحوه آشنایی خیرین با محصولات این مجموعه و همچنین فرایند عضو شدن زنان سرپرست خانوار جهت عرضه محصولات تصریح کرد: این افراد می‌توانند از طریق سایت همنمک، فضای مجازی و شماره 1810 از جزئیات موارد مطلع شوند.

انتهای پیام/