شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی

خدا بنده لو:

از هر ۳ حریف خود سرتر بودیم/ تنها بدی کار ما باخت به ترکمنستان بود

از هر ۳ حریف خود سرتر بودیم/ تنها بدی کار ما باخت به ترکمنستان بود

بازیکن تیم ملی امید گفت: در مسابقات تاشکند از هر ۳ حریف خود سرتر بودیم.

به گزارش مشرق، محمد خدا بنده لو درباره دلیل حذف تیم ملی امید ایران از رقابت های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، اظهار داشت: نتوانستیم در این مسابقات نتیجه خوبی بگیریم اما از لحاظ فوتبالی سرتر از هر سه تیم گروه بودیم. البته همه چیز نتیجه است که این امر اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: همه می‌دانند دلیل این حذف چه بود. تیم ما جوان بود و در هر سه بازی روی اشتباهات فردی گل خوردیم که به بی تجربگی باز می گردد. این مسابقات را فدا کردیم تا بازیکنان تجربه کسب کنند. البته این اتفاق خوب بود تا دیگر در مسابقات انتخابی المپیک این اشتباهات پیش نیاید.

هافبک تیم ملی امید درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند در آینده به نتایج مدنظر دست یابد، پاسخ داد: صد در صد این تیم پتانسیل زیادی دارد اما نمی‌توانیم بگوییم صد در صد صعود می‌کنیم. بازی ها را دیدید. باخت به ترکمنستان عجیب بود اما مقابل این تیم و قطر کاملا برتر بودیم. حتی در نیمه دوم بازی با ازبکستان هم برتر بودیم. در فوتبال این نتایج طبیعی است. اگر این باخت ها را ندهیم نمی توانیم در آینده درس بگیریم. تنها بدی کار این بود که به ترکمنستان باختیم‌ اما فراموش نکنید این تیم قطر را اذیت کرد و مقابل ازبکستان هم تا دقیقه ۷۵ صفر بر صفر مساوی بود و روی یک پنالتی گل خورد.

منبع: فارس