شهر خبر

پی‌اس‌جی بدون اطلاع‌رسانی به پوچ، سراغ «زیدان» رفت

پی‌اس‌جی بدون اطلاع‌رسانی به پوچ، سراغ «زیدان» رفت

تهران- ایرنا- نام «زین‌الدین زیدان» باردیگر به عنوان محتمل‌ترین گزینه جانشینی «مائوریتسیو پوچتینو» روی نیمکت تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مطرح شد.

به گزارش ایرنا، نام زیدان در حالی مطرح شده که باشگاه پی‌اس‌جی تصمیم خود را برای قطع همکاری با مرد آرژانتینی نیمکت این تیم، به اطلاع وی نرسانده است.

حتی «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه نیز به طور علنی تمایل خود را برای حضور زیدان روی نیمکت پی‌اس‌جی ابراز کرده است؛ اقدامی که مشابه آن را در مورد «کیلین امباپه» انجام داده بود.

پیشنهاد مالی و پروژه‌ای که برای زیدان قدرت زیادی به همراه می‌آورد و همچنین شانس سرمربیگری فوق‌ستاره‌هایی همچون «لیونل مسی»، «نیمار» و امباپه از جمله مولفه‌هایی است که می‌تواند مرد فرانسوی را به هدایت تیم کشور زادگاهش ترغیب کند.

البته گفته می‌شود سابقه فوتبالی وی در مارسی و رئال مادرید مانع پیوستن وی به پی‌اس‌جی است.

با این حال، رابطه زیدان با کهکشانی‌ها تیره و تار شده است؛ در واقع بدنبال کوچ زیزو از رئال در تابستان سال گذشته، بیگانگی خاصی در رابطه وی با قوهای سفید مادرید حس شد. هرچند زیدان قهرمانی رئال را در لیگ قهرمانان اخیر تبریک گفت اما در طول فصل هیچ مکاتبه‌ای بین او و اعضای باشگاه رئال انجام نشد که از جمله آن می‌توان به بی‌پاسخ ماندن پیام‌های ارسالی از سوی «کارلو آنچلوتی» اشاره کرد.

زیدان سال‌ها پیش به عنوان سفیر پیشنهاد میزبانی قطر از جام جهانی ۲۰۲۲ معرفی شد. در حال حاضر اما هیچ رابطه ای بین او و قطری‌ها که مالکان باشگاه پی‌اس‌جی نیز محسوب می‌شوند، وجود ندارد.