شهر خبر

عذرخواهی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل مصاحبه با رسانه معاند

عذرخواهی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل مصاحبه با رسانه معاند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ضمن عذرخواهی از مردم و خانواده معظم شهدا به دلیل مصاحبه با یک رسانه معاند گفت: چون دیدم در مورد وزنه‌برداری و ورزش کشور سیاه‌نمایی و به کشور خیانت می‌کنند، پاسخ (تماس را) دادم.

به گزارش ایرنا، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: بابت مصاحبه با یکی از رسانه‌های خارج از ایران عذرخواهی می‌کنم. فکر کردم دوستانم از خارج از کشور تماس گرفته‌اند و پاسخ دادم و غافل‌گیر شدم. چون دیدم در مورد وزنه‌برداری و ورزش کشور سیاه‌نمایی و خیانت به کشور می‌کنند، پاسخی دادم. از مردم و خانواده معظم شهدا عذرخواهی می‌کنم که از صحبت من با این شبکه مکدر شدند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص برخی انتقادات از روند اردوی تیم ملی گفت: در گذشته نیز مواردی در فضای مجازی درباره تغذیه انتشار پیدا کرد. علی هاشمی که آن تصاویر را منتشر کرده بود، خودش بهتر می‌داند آن زمان اردو تیم ملی وجود نداشت. آن غذا متعلق به پ‍رسنل فدراسیون بود. بحث حقوق ماهیانه که مطرح می‌شود قاعده و ضوابط دارد. برخی از فدراسیون‌ها اصلا پرداخت نمی‌کنند و ما نیز به وزنه‌بردارانی که در لیست اعزام هستند، پرداخت خواهیم کرد. قرار بود لیست ۱۰ نفره اعلام شود و ما هم پرداخت کنیم. من یک سوال از دوستان وزنه‌بردار دارم؛ آیا کسی که در اردو حضور ندارد باید حتما حقوق بگیرد؟ حقوق به کسی تعلق خواهد گرفت که در اردو حضور داشته باشد. وقتی کسی در اردو نیست چگونه باید دریافتی داشته باشد؟

مرادی در مورد این‌که سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرده ۳ میلیارد به فدراسیون وزنه‌برداری پرداخت شده نیز گفت: ما از اول سال اعزامی نداشتیم. این مساله به سال گذشته مربوط است. ۵۰درصد بودجه ما که امسال ظاهرا ۴ میلیارد شده را پرداخت کردند. نزدیک به ۲ میلیارد را دادند که تا برج 6 است. من نمی‌توانم بریز و بپاش کنم. وزارت ورزش از اول سال تاکنون تنها ۱۰۰ میلیون داده، ۵۰۰ میلیون هم برای بدهی‌های مالیاتی قبل اقدام کردیم.