شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#کارگردان#هنرمند

شرمندگی و پشیمانی کارگردان سینما از هنرمند بودنش/ عکس

شرمندگی و پشیمانی کارگردان سینما از هنرمند بودنش/ عکس

کاوه صباغ‌زاده با انتشار استوری در اینستاگرامش، نسبت به اینکه تمام زندگی‌اش را پای هنر گذاشته و عاشق این عرصه است، ابراز پشیمانی و سرافکندگی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاوه صباغ‌زاده، کارگردان و نویسنده سینما که تا کنون کارگردانی آثاری چون «رمانتیسم عماد و طوبا»، «ایتالیا ایتالیا»، «نمی دونم فردا چی میشه» و چند اثر دیگر را بر عهده داشته، از وضعیت سینما بسیار ناراضی است و اعتراض خود به این عرصه را با انتشاری استوری در ایسنتاگرامش مطرح کرد.

او در این استوری نوشت:

«هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم، شغلی که بیست‌وپنج سال از عمرم را صرفش کردم، روزی به نظرم تا این حد بی‌خاصیت، چرک، چیپ و توخالی باشد. آنقدر که وقتی کسی در خیابان شغلم را می‌پرسد، به دروغ شغل دیگری را می‌گویم. هی‌وقت فکر نمی‌کردم حرفه‌ای را که روزی آنقدر عاشقش بودم که مسیر زندگیم را برایش تغییر دهم تا این حد مورد انزجارم قرار بگیرد.دوره‌ای که من وارد سینما شدم دوره آدم‌های بزرگ و فیلم‌های بزرگ بود، هیچ کجای سینمایی که این روزها می‌بینم سباهتی به آن دوران طلایی ندارد. نه از آن فیلم‌ها خبری هست، نه از آن سینماگران، پول کثیف، سینمایمان را فاسد کرده است. هرچه بیش‌تر پول این سینما وارد زندگیمان شود، فساد بیش‌تری در زیستمان جاری می‌شود. فکرش را هم نمی‌کردم که روزی بیاید که تا این حد، از شغلم فراری و از انتخابم شرمنده و سرافکنده باشم.»

شرمندگی کارگردان سینما از اینکه هنرمند است/ عکس

۵۷۲۴۵