شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عابدینی#بازیکنان#جلوه:#باهمدلی#جای#می‌کنیم

جلوه: با همدلی بازیکنان جای عابدینی را پر می‌کنیم

جلوه: با همدلی بازیکنان جای عابدینی را پر می‌کنیم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به مصدومیت رضا عابدینی، گفت: امیدوارم بتوانیم جای عابدینی را در زمین پر کنیم و با کمک بزرگترها و همدلی بازیکنان این بار سنگین را به دوش بکشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی جلوه پس از آخرین تمرین تیم ملی پیش از رویارویی با هلند گفت: سفر طولانی ای را برای حضور در لیگ ملت‌ها شروع کردیم و با علم به این که قرار است مدت طولانی ( 40 روز) کنار هم باشیم، برنامه ریزی خوبی انجام شد. در صربستان بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم شرایط تیم هم تا به اینجا خوب پیش رفته است.

وی با بیان این‌که در شهر برازیلیا شرایط بهتر شده است، افزود: با شرایط سالن، آب و هوا و … هماهنگ شده‌ایم و امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. روز پنج‌شنبه یک جلسه آنالیز برای تیم ملی هلند داشتیم و این جلسات امروز هم (جمعه) ادامه خواهد داشت. شرایط آمادگی خوبی داریم و حریف را خوب آنالیز می کنیم تا با بهترین عملکرد، بتوانیم پیروز از میدان بیرون بیاییم.

جلوه در مورد مصدومیت رضا عابدینی و احتمال عدم حضورش در بازی برابر هلند، گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که ان شاالله بتوانیم جای عابدینی را در زمین پر کنیم. با کمک بزرگترها و همدلی بچه‌ها این بار سنگین را به دوش بکشیم و بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 22 و 30 دقیقه امشب (جمعه 20 خرداد) در دومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها به مصاف هلند می‌رود.

انتهای پیام