شهر خبر

برترین‌های پنج وزن نخست مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی معرفی شدند

برترین‌های پنج وزن نخست مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی معرفی شدند

نوشهر – ایرنا - برگزیدگان پنج وزن نخست چهل‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی عصر روز پنجشنبه در پایان روز نخست این مسابقات مشخص شدند و روی سکو رفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسابقات نخستین روز از چهل و دومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی امروز در دو نوبت صبح و عصر و روی دو تشک در خانه کشتی شهدای ورزشکار شهرستان تنکابن برگزار شد و نفرات برتر وزن‌های ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم معرفی شدند.

رییس هیئت کشتی استان مازندران گفت : در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد جوان بر سکوی نخست ایستاد ، علیرضا سرلک دوم شد و صابر خانجانی و رضا مومنی رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

عسگری محمدیان افزود: در وزن ۶۵ کیلوگرم وازگن تواتیان از ارمنستان مدال طلا را بر گردن آویخت ، مرتضی قیاسی دوم شد و محمدرضا باقری و ایمان صادقی سوم شدند.

وی اظهار داشت : مدال طلای وزن ۷۴ کیلوگرم را محمد صادق فیروز پور کسب کرد و مدال نقره به حامد رشیدی رسید. خاچاطوربابیکیان و محمد رضا عسگرپور نیز به طور مشترک روی سکوی سوم ایستادند.

به گفته رئیس هیئت کشتی مازندران ، در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی اول شد ، هادی وفائی پور بر سکوی دوم ایستاد وعلی منصوری و عزت الله اکبری سوم شدند.

به گفته محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز مجتبی گلیج و امیر علی آذرپیرا به ترتیب  اول و دوم شدند و دانیال شریعتی و حسین رمضانیان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

وی افزود: مسابقات پنج وزن دوم فردا جمعه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و عصر فردا نیز در پایان مسابقات مراسم اختتامیه و اهدای جام به تیم‌های برتر با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود.

در چهل و دومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی ۱۳۵ کشتی گیر در ۱۰ وزن بر روی دو تشک با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر این دوره از رقابت ها جواز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را اخذ کردند.