شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#همدان#استان همدان#حوزه

توسعه و رونق فعالیت‌های ورزشی در مناطق روستایی استان همدان ضروری است

توسعه و رونق فعالیت‌های ورزشی در مناطق روستایی استان همدان ضروری است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ورزش مناطق روستایی استان در سال‌های گذشته به خوبی مورد توجه قرار نگرفته و مدیران و هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها می بایست برای توسعه و رونق این حوزه در روستاها بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید سیفی روز پنج‌شنبه در جمع اعضای هیات گلف استان همدان، اظهار داشت: روستاها سرشار از استعدادهای نخبه ورزشی هستند و باید نسبت به تامین نیازهای ورزشی در این مناطق و زمینه سازی برای رشد و شکوفایی این قشر اقدام جدی شود.

وی افزود: امروز وقتی در روستاها حاضر می‌شویم شرمنده و خجالت ‌زده مردم هستیم چراکه در سنوات گذشته به ورزش روستایی استان توجهی نشده است.

سیفی در ادامه جذب حامیان مالی توسط هیات‌های ورزشی را ضروری دانست و گفت: روسای هیات‌های ورزشی نباید منتظر اختصاص بودجه دولتی برای فعالیت همگانی و قهرمانی در ورزش باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید زمینه ورزش‌ کردن برای عموم جامعه مهیا شود، خاطرنشان کرد: انتظار داریم هیات‌های ورزشی در توسعه بخش همگانی و قهرمانی ورزش تلاش کنند ضمن اینکه برای خدمات بهتر به ورزشکاران راه‌اندازی هیات‌های شهرستانی نیز ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در تامین زمین برای سایت گلف مشکلی نداریم، گفت: آمادگی کامل برای واگذاری زمین در ورزشگاه شهید مفتح به هیات گلف وجود دارد.

سیفی با تاکید بر اینکه در تمامی مجموعه‌های ورزشی استان همدان زمین مینی گلف احداث می شود، افزود: تجهیز امکانات ورزشی در نقاط مختلف استان باید مورد توجه قرار گیرد.

استان همدان بیش از ۱۰۰ ورزشکار فعال و حرفه ای در رشته گلف دارد.