شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسلمانان#حوزه#آیت الله

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: نه فقط جمهوری اسلامی، بلکه مسلمانان جهان هم توسط رهبری ، هدایت و رهبری می شوند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: نه فقط جمهوری اسلامی، بلکه مسلمانان جهان هم توسط رهبری ، هدایت و رهبری می شوند

خبرگزاری حوزه نوشت : آیت الله آل هاشم گفت : دشمنان فکر می کردند با رحلت امام(ره) کار انقلاب تمام شد، اما غافل از اینکه این انقلاب با همان صلابت و قدرت زمان امام اداره و رهبری می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهداست و شهادت بهترین تقدیر هر انسانی است و به واسطه آن روح پاک انسان های وارسته به عند ربهم یرزقون می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در یادواره شهدای روحانی هشترود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه های گوناگون به خصوص در صحنه های بین المللی مقتدرانه عمل می کند به برکت خون شهدا است و وظیفه ما ادامه راه شهدا و عمل به وصیت آنهاست.

امام جمعه تبریز افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهداست و شهادت بهترین تقدیر هر انسانی است و به واسطه آن روح پاک انسان های وارسته به عند ربهم یرزقون می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دشمنان فکر می کردند با رحلت امام(ره) کار انقلاب تمام شد، اما غافل از اینکه این انقلاب با همان صلابت و قدرت زمان امام اداره و رهبری می شود، البته نه فقط نظام جمهوری اسلامی ایران، بلکه مسلمانان جهان هم توسط رهبر معظم انقلاب، هدایت و رهبری می شوند.

۲۱۲۲۰