شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نقل و انتقالات#سپاهان

عباس کارگر: این خریدها همه ما را امیدوار می کند

پرسپولیس نقل و انتقالات را با توپ پُر آغاز کرد/ تیم یحیی باید همه جام ها را درو کند!

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان دانیال اسماعیلی فر مدافع راست نفوذی و انرژیک سپاهان نیز به پرسپولیس پیوست.

پرسپولیس نقل و انتقالات را با توپ پُر آغاز کرد/ تیم یحیی باید همه جام ها را درو کند!

خبرورزشی- عباس کارگر بازیکن اسبق و تند و تیز پرسپولیس در این رابطه می گوید: دانیال اسماعیلی فر یک مدافع راست رونده و انرژیک است که خیلی می تواند به پرسپولیس در فصل آینده کمک کند. او در فاز تهاجمی فوق العاده است و با توجه به دوندگی فراوانی که دارد در دفاع نیز عملکرد مناسبی دارد.

وی ادامه می دهد: به نظر من پرسپولیس نقل و انتقالات را با توپ پُر آغاز کرد و تا همین جا هم نفرات خوب، مؤثر و امتحان پس داده ای را خریده که همگی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. همین مسئله همه ما پرسپولیسی ها را به آینده تیم و فصل بعد امیدوار می کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح می کند: شاید پرسپولیس بزرگ ترین لطمه را فصل گذشته درنقل و انتقالات خورد. بسته بودن پنجره تیم و مشکلات مالی اجازه نداد بازیکنان خوب و تأثیرگذار خریداری شوند و کسانی هم که به پرسپولیس آمدند شاید نتوانستند خودشان را با شرایط وفق دهند اما امسال به نظر می رسد باشگاه از سال گذشته درس گرفته و خریدهای مناسبی در بازار نقل و انتقالات داشته اند.

عباس کارگر همچنین با اشاره به اینکه پرسپولیس قوی تر از فصل گذشته شده، یادآور می شود: پرسپولیس فصل آینده باید برای همه جام های ممکن بجنگد. این تیم با این خریدها به علاوه مهره های تأثیرگذاری نظیر مهدی ترابی، وحید امیری و ... باید فصل بعد به یک جام و لیگ برتر هم قناعت نکرده و همه جام ها را درو کند. من فکر می کنم تیم یحیی گل محمدی این پتانسیل را دارد.