شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نویدکیا#سپاهان#محرم#اصفهان

ساکت: جدایی نویدکیا برخلاف میل باطنی ما بود/ بهترین تصمیم را می‌گیریم

ساکت: جدایی نویدکیا برخلاف میل باطنی ما بود/ بهترین تصمیم را می‌گیریم

تهران-ایرنا- مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: به‌دنبال این بودیم در سال سوم نیز با محرم نویدکیا به فعالیت ادامه دهیم که او اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی قادر به ادامه حضور در سپاهان نیست.

به گزارش ایرنا، محمدرضا ساکت با اشاره به استعفای محرم نویدکیا، اظهار داشت: قراداد سه ساله‌ای را با محرم نویدکیا منعقد کردیم و با تمام وجود در دورانی که وی سکان هدایت تیم را برعهده داشت از سرمربی تیم خود حمایت کردیم.

وی افزود: باشگاه سپاهان در لیگ برتر به مقام سوم دست یافت اما در طول فصل از نظر فنی در سطح بالایی قرار داشت و بهترین کیفیت فنی را ارائه کرد.

مدیرعامل سپاهان خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان به دنبال این بود در سال سوم نیز با محرم نویدکیا به فعالیت خود ادامه دهد اما او اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی قادر به ادامه حضور در سپاهان نیست.

 ساکت تصریح کرد: اگرچه بر خلاف میل باطنی‌مان نتوانستیم با محرم نویدکیا ادامه همکاری بدهیم اما به دنبال انتخاب و جایگزین مربی خود هستیم.

وی تاکید کرد: نویدکیا به عنوان یک سپاهانی وفادار قلبش برای این تیم خواهد تپید و در آینده از  ظرفیت وی استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با تمام قدرت تلاش خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را برای باشگاه انجام داده تا حضوری قدرتمند در ادامه راه داشته باشیم.