شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#نویدکیا#سپاهان#محرم

ساکت: نویدکیا به دلیل مشکلات شخصی و نگرانی‌هایش جدا شد/ تمرکزمان روی انتخاب سرمربی جدید است

ساکت: نویدکیا به دلیل مشکلات شخصی و نگرانی‌هایش جدا شد/ تمرکزمان روی انتخاب سرمربی جدید است

مدیرعامل باشگاه سپاهان دلایل جدایی محرم نویدکیا را تشرح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا ساکت درباره جدایی محرم نویدکیا از سپاهان اظهار داشت: تیم فوتبال سپاهان در دو فصل گذشته یک عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان سومی لیگ را به دست آورده است هرچند که شایستگی‌های فنی تیم بیش از این بود و کیفیت بالای تیم مورد تایید همگان بود. از قبل سیاست هیئت مدیره باشگاه و مجموعه شرکت فولاد مبارکه بر این بود که مسیر با نویدکیا ادامه داده شود و ما نیز این موضوع را یکی دو هفته قبل رسما اعلام کردیم.

وی اشاره کرد: نویدکیا با اعلام مشکلات شخصی خودش و همچنین نگرانی برای عدم کمک به تیم فوتبال با توجه به دغدغه و نگرانی هواداران اعلام کردند که شرایط ادامه همکاری را ندارد. در دفعات قبل نیز تلاش شد که همکاری ادامه پیدا کند  و این بار هم این تلاش صورت گرفت ولی به دلیل مشکلات فردی، به ما عدم امکان ادامه دادن را اعلام کرد.

ساکت اضافه کرد: توصیه می‌کنم که هواداران سپاهان و مجموعه باشگاه و همه کسانی که دغدغه فوتبال را دارند نباید در گرداب‌های رسانه‌ای که بعضا در رسانه ها و فضای مجازی تولید، تغذیه و توزیع می شود نباید غرق شوند. هفته گذشته نیز آقای طیب نیا اعلام کرد که به صورت کامل حمایت همه جانبه را از باشگاه و مخصوصا فوتبال دارند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: هیئت مدیره باشگاه در حال بررسی است و طبیعی است که همیشه در ورزش این اتفاقات رخ بدهد. با وجود سیاست 3 ساله ای که داشتیم اما در این مقطع بر اساس تصمیم سرمربی تیم، مسیر در اینجا متوقف شد و طبیعی است که برای ادامه کار قدرتمند برنامه ریزی در حال انجام است.

وی درباره وضعیت بازیکنان این تیم عنوان کرد: لیست بازیکنان مشخص و تهیه شده و اقدامات شروع شده است. هرچند که ممکن است بازیکنی به دلیل علاقه مندی و پیشنهادات مختلف از باشگاه جدا شود. به هیج وجه باشگاه سپاهان در امواج نقل و انتقالات غرق نمی شود و تمرکزش روی این است که مربی جدیدش را معرفی کند.

 

انتهای پیام/